nuffnang1

.:)

Aug 6, 2013

Selamat Menyambut Hari Raya 1434 Hijrah - Salam Aidil Fitri.

Di kesempatan yang ada ini saya ingin mengucapkan selamat Hari Raya buat semua sahabat , rakan taulan, pembeli ebook pasar malam dan yang mengenali diri saya Aree Bihun Sup Ex-Service.

Semoga hari lebaran tahun ini akan memberi makna yang amat mendalam buat kita semua serta perniagaan dan orang yang kita sayangi dan cintai.

Lupakan kegagalan kita di Bazaar Ramadan dan tanamkan azam untuk tingkatkan jualan selepas hari raya nanti. Cukup sekadar berhari-raya dalam seminggu dan jangan berlebih-lebih....



SALAM LEBARAN DARI SAYA BUAT SEMUA SAHABAT DALAM ATM JUGA...

Jika ada kesempatan dan peluang sila jemput ke rumah saya di alamat:

SERTA HUBUNGI SAYA DI   -  013-4704110

No 21, Lorong Penaga 12
Taman Penaga.
13000 PENAGA
KEPALA BATAS
BUTTERWORTH

DAPATKAN EBOOK PASAR MALAM ANDA KERANA MINGGU DEPAN PASAR MALAM AKAN BERMULA DENGAN LEBIH HEBAT LAGI

No comments :