nuffnang1

.:)

Oct 26, 2011

Nuffnang Asia - Pasific Blog Awards 2011 - Here I come - KUALA LUMPUR 16 December

Nuffnang Asia Pacific kini melangkah kehadapan lagi dengan menganjurkan Anugerah Blooger terhebat dan julung-julung kali dia adakan pada tahun ini.




Seluruh blogger akan berkumpul di Mariot KL pada 16 Disember 2011 bagi menerima anugerah yang akan di sampaikan kepada blogger-blogger yang terpilih. Aku amat teruja nak join tapi rasanye mungkin tak kesampaian sebab bahasa penghantar blog aku ni dalam Bahasa Melayu sedangkan Nuffnang lebih memilih blogger yang menggunakan Bahasa English.

Namun aku tak kisah la..yang pentingnya aku tetap menghormati Nuffnang yang telah membuka peluang kepada aku meletakan iklan-iklan mereka dan membuka mata masyarakat tentang kehebatan pengiklan Malaysia.

Bagi aku tak dapat anugerah pun tak apa yang penting aku dapat attend pada hari penyampaian anugerah tersebut bagi menyaksikan blogger-blogger Asia Tenggara berhimpun dan nak lihat gelagat-gelagat mereka.

Aku berminat sangat nak mendekati blogger-blogger Asia tenggara ni bagi mencari kelebihan yang mereka punyai sehingga mereka mampu menggapai anugerah yang berprestij dan bagi aku anugerah Blogger Asia Pacific ni lebih hebat dari anugerah Juara Lagu, lebih anggun dari Anugerah Berita Harian dan lebih mantap dari Anugerah Pelakun Popular mahupun Grammy Award...

Harapan moga ada yang memandang pada penulisan aku ni..mana lah tau kot-kot ada rezeki blogger pasar malam boleh berada sebaris dengan top Asia Tenggara Blogger....hehehhehe

DAPATKAN EBOOK PASAR MALAM ANDA DISINI DENGAN KADAR SEGERA

No comments :