nuffnang1

.:)

Jun 9, 2009

Panas Berpanjangan

Salam...apa khabar anda diluar sana..moga sihat walafiat.

Kini kalau di perhatikan cuaca agak panas dan terik...tak pasti pulak saya di tempat anda...tetapi di Pulau Pinang cukup panas...sampai aircond pun naik cair..he he he..

Apa yang pastinya , suasana panas ini memberi banyak kelebihan bagi kami peniaga pasar malam kerana sudah pastinya lah orang ramai mudah keluar untuk membeli belah barang harian mereka di pasar malam...

Alhamdulillah , dari awal Mei hingga sekarang jualan bihunsup serta air saya meledak..dan begitu juga saya tengok dengan rakan-rakan yang lain...opsss saya sebenarnya baru jer balik dari bercuti di Lumut dengan family....tenang rasanya lepas bercuti ni...dan malam ni saya baru mula berniaga....arghhh apa lagi ramai customer merungut tak dapat makan bihunsup dah seminggu.....he he he he.

Yang paling saya seronok..mula jer berniaga malamni saya dapat durian runtuh..tapi sebenarnya suit saya gak...saya dapat kutu di 3 tempat berlainan yang saya main dan jumlahnya hampir RM4200....alhamdulillah...

Ok...kita jumpa lagi...salammmmmmmmm

No comments :