nuffnang1

.:)

Jun 19, 2009

Cuaca Panas El-Nino

Salam..cuaca panas El-Nino ni dijangka akan berterusan sehingga bulan Ramadan nanti dan pastinya ramai yang menghadapi dugaan pada ramadan nanti, namun sebagai umat Islam kita harus redha dan bertakwa sepanjang masa dengan setiap dugaan dari Allah yang mendatang....Insyallah sebagai seorang umat Islam yang baik dan berpegang teguh pada agama ..saya yakin anda mampu melakukanya.

Berbalik pada peniaga peniaga pulak..inilah masa yang terbaik jika anda bercadang atau merancang untuk memulakan perniagaan anda yang mana pastinya anda tidak perlu risau menghadapi suasana hujan atau ribut pada awal permulaan anda menceburi bidang perniagaan Pasar Malam atau juga Bazaar Ramadan.

Setiap orang takut mengalami kerugian , apatah lagi kerugian yang berterusan. Namun ianya boleh dikurangkan dengan tindakan bijak anda mengatur langkah dan strategi. Kerana strategi amat penting dalam dunia perniagaan baik perniagaan secara kecil kecilan mahupun bersifat global. Segalanya bermula dengan langkah pertama anda. Tapi bilakah langkah pertama akan dimulakan. Masa bila yang sesuai??????

DAPATKAN EBOOK PASAR MALAM / BAZAAR RAMADAN ANDA DISINI...

No comments :