nuffnang1

.:)

Jun 3, 2009

Ekonomi Makin Nampak Pemulihan

Salam..apa khabar anda semua disana...semoga sihat walafiat hendaknya!!!!

Bagaimana dengan perniagaan semalam??? saya harap semuanya memperolehi keuntungan yang anda targetkan, insyallah.

Kalau dilihat dari sudut pandangan mata kasar, boleh la dikatakan kini yang ekonomi sedang menampakkan pemulihan kerana dari segi jualan kini semakin meningkat dan saya perhatikan rata-rata pekerja- pekerja di kawasan Pulau Pinang yang dulu di buang kerja kini sudah kembali bekerja seperti biasa samada di Kilang asal atau di tempat yang baru.

Jadinya ..inilah masa yang cukup sesuai bagi anda yang ingin memulakan perniagaan pasar malam anda bagi menjana pendapatan tambahan atau untuk menjadikannya pendapatan tetap anda sekeluarga.

Jangan terlalu membuat persepsi negatif terhadap apa yang anda nampak dalam perniagaan pasar malam kerana rata-rata peniaga pasar malam mampu hidup dalam kesenangan...biar saya kisahkan sebuah cerita pada anda bagaimana seorang rakan saya telah pergi ke bank untuk buka " current account ". Che Ard atau nama penuh beliau Azhar ...adalah seorang peniaga keropok lekor yang terkenal di Pulau Pinang, suatu hari beliau telah ke Maybank Bandar Perda untuk membuka akaun semasa bertujuan membuat pembayaran keropok lekor beliau, pegawai bank yang berurusan dengan beliau amat terkejut bila beliau menyatakan yang hasil jualan keropok lekornya sebulan mencecah RM5000 sebab itu Che Ard ni rasakan yang dia patut ada akaun semasa.

Nahhhh! cuba anda ambil ikhtibar dari cerita ini yang mungkin ramai daripada anda tak percaya atau kurang yakin, tapi itulah hakikatnya...

Jadi apa yang anda tunggu lagi...dapatkan ilmu untuk anda memulakan perniagaan pasar malam anda sekarang >>> DI SINI EBOOK PERNIAGAAN PASAR MALAM YANG PENUH MAKLUMAT!!

No comments :