nuffnang1

.:)

Jun 24, 2009

Cuaca Berubah Trend


Salam..semalam dengan tidak dijangka hujan turun cukup lebat kat Bukit Mertajam. Malam tadi saya berniaga di Taman Janggus Alma. Tak sangka pulak hujan turun dengan lebat sekali dan di ikuti angin cukup kencang. Tapi kawasan lain tak hujan pun...arghh mungkin tak ada rezeki saya semalam...apa apa pun saya redha dengan anugerah Allah SWT...

Namun perniagaan tetap di teruskan walaupun saya mengalami kerugian hampir RM150 namun saya masih mampu tersenyum sebab dh 2 bulan tak hujan dan banyak keuntungan yang telah di kumpul.....inilah namanya perniagaan....kalau tak untung , balik modal tapi kalau tak balik modal rugi la..he he he..sabar sabar

DAPATKAN EBOOK PASAR MALAM ANDA DISINI SEGERA DAN HADIAH EBOOK BAZAAR RAMADAN PERCUMA

3 comments :

rokokforex said...
This comment has been removed by the author.
rokokforex said...

salam ziarah..mmg mcm tu ler bisnes bro..sabo jer ler...keep it up..may Allah always bless us..aminnnnn

FROM:-
ROKOKFOREX

Unknown said...

Ok. Thank tuan..insyallah ...lumrah perniagaan Pasar Malam...macam tu..