nuffnang1

.:)

Jul 20, 2008

Salah Faham Dan Tanggapan Negatif Terhadap Peniagaan Pasar Malam

Salam....semoga anda sekeluarga sihat dan walafiat..

Terpanggil sekali lagi saya mengulas soal perniagaan Pasar Malam atas dasar negatif yang banyak diluahkan oleh segelintir sahabat-sahabat diruangan-ruangan forum atau artikel yang diterbitkan.

Mereka-mereka ini telah mengakui pernah menjalankan perniagaan pasar malam suatu ketika dahulu dan pernah merasai kehebatan dan keperitan dalam perniagaan ini .Namun mereka gagal melayarinya sehingga kepenghujung aturcara atau jalan cerita dek kelemahan diri sendiri yang saya dapat pastikan dan pemilihan produk yang kurang tepat.

Banyak luahan dan rintihan berkisar tentang hujan dan penat tapi masuk tak seberapa...adakah tanggapan ini benar?

Isyyyh saya pun rasa pelik kenapa begitu tipis dan mudah mengalah ...dan saya kenal pasti yang golongan-golongan ini tak nak rugi dan kurang modal pusingan atau kurang ilmu pengetahuan serta malu dengan suasana persekitaran....

Untuk anda lebih berkeyakinan dan lebih mampu mengorak langkah yang lebih jauh maka saya sarankan kepada anda dapatkan segera ebook The Silent Pasar Malam Billionaire yang memuatkan segala Tip, Panduan Dan Ilmu yang cukup berkesan...

No comments :