nuffnang1

.:)

Jul 13, 2008

Gagal Pertama Kali Belum Berakhir Hidup Anda


Salam.....

Saya terpanggil untuk meluahkan sedikit pandangan berkaitan kegagalan yang pernah dialami oleh sesetengah dikalangan anda kerana kegagalan ini banyak saya baca di forum-forum dan mereka meluahkan perasaan akan kegagalan diri mereka berniaga di Pasar Malam.

Fikir secara positif ...perniagaan apa yang tidak mempunyai risiko dan hanya nak untung setiap masa...saya rasa tidak ada , kerana arus gelombang perniagaan ada pasang dan surutnya jadi terpulanglah kepada kebijaksanaan anda...jika tidak masakan saya mampu membesarkan 4 orang anak yang kini mula meningkat dewasa dan terpaksa memenuhi keperluan asas mereka...

Insyaallah dengan kegigihan diri kita dan kerajinan serta ilmu yang kita pelajari serta rajin bertanya dan sentiasa membuat perubahan serta sentiasa memperbaiki mutu produk kita ..saya yakin kita akan berjaya....

MUDAH ANDA PEROLEHI RM 100 HINGGA RM 200 SEHARI DISINI

No comments :