nuffnang1

.:)

Jul 28, 2008

Pengumuman Penting

Salam...buat seluruh peminat Pasar Malam...untuk makluman anda kini sebuah ebook Rahsia Resipi Bihun Sup Gear Box sudah terbit dan harga asal adalah RM69.99 senaskah..

Tetapi saya ada tawarn terbaik untuk anda dengan harga yang cukup murah dan kompetetif..anda hanya perlu membuat pembelian ebook The Silent Pasar Malam Billionaire yang berharga RM39.99 dan anda akan menerina ebook bonos Resipi bihun sup secara percuma dari saya tanda sokongan anda pada produk keluaran saya ini..

Dapatkan sekarang sementara stok masih ada.!!!!

DAPATKAN SEGERA EBOOK THE SILENT PASAR MALAM BILLIONAIRE DISINI
PREVIEW PERCUMA EBOOK THE SILENT PASAR MALAM BILLIONAIRE SEPENUHNYA VERSI B.MALAYSIA

5 comments :

pinggu said...

kalo dah beli yg pertama tu...ada peluang ke dpt free yg baru ni...

Nabieel S.R. said...

fuh..peniaga pasar malam pun wat blog ye..canggih ler..kalo leh biar ler background cerah.. ;)

Aree Tone WoW said...

Salam bro Pinggu..jangan risau semua pembeli baik yang lama atau yang baru insyaallah akan dapat percuma...dan nantikan pada bulan Ogos 08. Terima kasih atas sokongan anda..

Untuk bro nabieel plak...sememangnya saya sengaja gunakan background gelap skit agar ianya menampakkan suasana Pasar Malam...bak kata orang Pasar Malam..meniaga malam ler..he he..terima kasih atas komen anda..

holla said...

mmg berminat nak berniaga kt pasar mlm ni...mgkn bazar ramadan dulu 4 a start..anyway nak tanye la gaji pekerja brape slalunye..tq

Aree Tone WoW said...

Salam..holla!!

Tentang gaji pekerja semua saya telah buat ulasan dalam ebook The Silent Pasar Malam Billionaire dan anda akan didedahkan dengan kaedah pembayaran gaji kepada pekerja anda dari pelbagai sudut dengan secara adil dan pekerja anda tidak akan rasa terbeban dengan kerja mereka dengan gaji yang tidak setimpal...

Dapatkan segera ebook tersebut kerana harga akan dinaikkan dalam masa terdekat ini dan jangan menyesal....dengan pembelian ebook tersebut anda juga akan menerima ebook percuma Rahsia resipi bihun sup dan panduan perniagaan bazaar ramadan yang bernilai RM69.99 secara percuma...rebutlah peluang anda sekarang dan selepas itu saya akan memberi khidmat nasihat percuma kepada anda seumur hidup..terima kasih..