nuffnang1

.:)

May 30, 2008

Jadilah Seorang Yang Berhemah


Salam….. semoga anda semua sihat walafiat.
Saya terpanggil untuk mencoretkan sesuatu berkenaan online business ni yang berkaitan dengan harga sesuatu produk. Kerana saya terbaca banyak rungutan daripada sesetengah orang mengatakan sesuatu produk itu terlalu mahal.
Apa itu kemudahan dalam mempraktikkan online business.
1. Didalam online business ni sebenarnya ada banyak kelebihan yang mungkin anda tidak tahu atau pun tidak sedar kerana segala-segalanya sebenarnya adalah terlalu mudah untuk mendapatkan tawaran harga yang rendah.
2. Sebab itulah dinamakan online kerana ia memudahkan anda berkomunikasi dengan penerbit sesebuah ebook secara langsung samada melalui talipon, email atau YM dan anda boleh berinteraksi dengan penerbit bagi meluahkan pendapat anda atau pembelajaran yang berterusan.
3. . Jika anda tidak tidak berpuas hati dengan sesuatu produk samada kualiti atau pun harga maka anda boleh direct call atau sms .. kerana itulah no talipon diletakkan pada website menjual produk tersebut.
4. Harga yang ditawarkan pada website menjual mungkin agak tinggi tetapi anda boleh gunakan inisiatif anda dengan menalipon penerbit tersebut dan berbincang tawaran harga yang anda mampu dan saya yakin dengan ini penerbit tersebut akan mengganggap anda serius dan pastinya anda akan di beri tawaran harga yang cukup istemewa.

Begitu juga dengan produk saya di www.wangpasarmalam.com , anda boleh call saya dan cuba dapatkan harga yang istimewa kerana ramai yang sudah membuat panggilan talipon kepada saya telah pun menikmati harga yang mungkin anda akan terkejut dan pada mereka-mereka ini saya ucapkan tahniah dan syabas kerana mempunyai inisiatif yang cukup tinggi…… saya tidak berapa gemar orang bersikap suka menjerit sana-sini menjaja tentang produk saya yang mahal…

Anda boleh talipon saya di talian 013-4704110 bagi mendapatkan harga yang berbaloi untuk anda… !!!!!!!!!!!


No comments :