nuffnang1

.:)

May 6, 2008

Air Musofa Za'faran




Salam....

Disamping berniaga bihun sup di Pasar Malam saya juga buat stokis air Musofa Za'faran yang mempunyai pelbagai hikmat dan mukjizat...

Ianya diperbuat daripada campuran bacaan 30 juzuk ayat-ayat suci Al-Quran yang ditulis di pinggan putih dan dilarutkan dengan dakwat Za'faran....

Harga sebotol RM10.00 untuk packing 500ml... tetapi jika anda membeli dengan saya, saya akan tawarkan dengan diskaun bagi pembelian 5 botol keatas .. saya akan jual dengan harga RM8.00 jer sebotol dan anda dah jimat RM10.00?? harga di pasaran tetap RM10 sebotol...

Kepada yang berminat sila call atau sma saya di 012-4635092 atau email hzulkarnai@gmail.com

Kegunaan...

1. Bagi Merawat penyakit rohani dan batin.
2. Bagi ibu-ibu mengandung.
3. Untuk anak-anak yang malas.
4. Bagi kegunaan kebahagiaan rumahtangga.
5. Pelaris dalam perniagaan.
6. Gangguan Jin dan Syaitan.
7. Pelajar-pelajar untuk persediaan menghadapi peperiksaan.
8. Penenang fikiran.
9. Mencerdaskan minda.
10. Dan banyak lagi rahsia-rahsia yang tersembunyi untuk anda manafaatkan akan kebesaran Allah Ta'ala.. insyaallah..

No comments :