nuffnang1

.:)

Jul 20, 2008

Hujan Rahmat

Salam...hari ini 20/7/08 hari ahad....

Apa yang nak saya sampaikan diharap tidak akan melemahkan semangat serta melunturkan hasrat anda berniaga di Pasar Malam...

Hari ini hujan mulai turun di sekitar Pulau Pinang bermula dari jam 12 tengah hari dan berlarutan sehinga jam 11.30 malam dan dikala saya menulis di blog ini pun hujan masih lagi turun dengan renyai-renyai...dengan tulus dan ikhlas ingin saya nyatakan secara jujur..saya menanggung kerugian hari ini sebanyak RM450..

Jangan terkejut dan itulah kerugian tertinggi saya tanggung dalam tempoh 2 tahun ini yang paling tinggi...nak buat cam mana dah tak ada rezeki namun untuk pekerja saya..gaji tetap di bayar penuh pada setiap orang...saya redha dengan rezeki Allah dan tak sedikit pun rasa kecewa dengan kehendakknya....saya tidak suka menipu pada anda jika saya rugi saya akan katakan rugi tapi jika untung saya akan katakan untung..

Perkiraannya saya masih lagi untung sebenarnya kerana semalam 19/7/08 keuntungan bersih saya adalah sebanyak RM700 dan jika dikira kerugian hari ini maka keuntungan masih ada pada tahap RM200 ke RM250..sebab itu saya katakan kita jangan hanya melihat kerugian hari sahaja tapi lihat semula pada keuntungan hari-hari yang lepas justeru itu anda jangan susah hati atau ingin membatalkan hasrat anda ingin berniaga di Pasar malam..dan saranan saya teruskan juga...tidak ada perniagaan yang tidak mempunyai risiko...tetapkan hasrat dan niat anda ..maju kehadapan..

ANDA NAK NIKAH TAPI GUGUP.. DAPATKAN PANDUAN DAN TIP DARI SAYA DISINI

No comments :