nuffnang1

.:)

Jul 18, 2019

SUKA DUKA SEBAGAI SEORANG USAHAWAN SIMKAD TONE WOW BEKAS TENTERA BERPENCEN

Kehidupan Yang Sukar Mengheret saya terjebak ke kancah SimKad Tone WoW RM10

Kisah saya bermula tahun 2015 apabila saya diperkenalkan dengan simkad Tone Plus yang pada ketika itu berharga RM98.

Kata orang yang memperkenalkan pada saya simkad ini boleh buat duit, terlopong saya mendengar pengkisahannya dari A to Z. Dalam hari porahhhhh hahaha.

Tapi disebabkan naluri ingin tahu saya tetap beli dan guna sebagai user biasa ja, 6 bulan selepas itu bila semak akaun bank ada kredit RM33. Maksud Kredit tu duit masuk la dalam akaun bank saya bukan DEBIT.

Tahun 2016 masih lagi sebagai pengguna biasa, saya topup ja macam biasa sebab belum percaya..dalam tempoh tu saya terima lagi RM27 dan kali ini semak melalui Maybank2u online, payment dari Syarikat Tone Group.

Awal Januari terdetik hati saya untuk belajar dan belajar, kemudian saya cuba-cuba perkenalkan pada rakan-rakan tentera.

Alhamdulillah seramai 12 orang berminat dan saya pun daftarkan mereka.

Pendapatan pertama saya Januari 2017 adalah sebanyak RM96. WoW banyak tu sebab mana ada orang guna telefon dibayarkan hehehehe. Maka keyakinan dan kepercayaan saya terhadap simkad ini semakin tinggi dan menebal.

Apa lagi saya pun lipat gandakan usaha, maka pendapatan saya dari RM96 terus meningkat ke RM1++, RM2+++ sehinggalah ke RM5++, yang menariknya saya tidak jual pada bulan lepas pun saya tetap dibayar.

Maka betullah seperti orang yang perkenalkan simkad ini pada saya yang simkad ini pendapatan adalah bersifat Pasif yakni kerja sekali dibayar berkali-kali.

Dulu harga mungkin agak mahal RM98 tapi sekarang ini SIMKADTONEWOW hanyalah RM10 namun faedah yang ada terus berganda-ganda tanpa ada pengurangan.

Fokus untuk buat duit dan belajar, jika anda berminat mahu tahu, saya bantu anda bagaimana bermula dari A.

Jangan risau hanya RM10 anda mampu ubah nasib diri dan keluarga. Jika anda masih muda remaja adalah satu kerugian anda lepaskan peluang ini.

No untuk hubungi saya
0134704110
Zul Karnai Harun Ar Rashid
Pengedar SimKad Tone WoW
Pulau Pinang
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

No comments :