nuffnang1

.:)

Jul 20, 2019

BAGAIMANA VETERAN TENTERA TAK BERPENCEN MAMPU DAPAT PENCEN -PJM

Isu Elaun PJM kini semakin Tular yang akan diumumkan pada Bajet 2020 nanti kata Menteri Pertahanan Malaysia - YB MAT Sabu.

Saya terpanggil untuk mencoretkan artikel ini berhubung isu Elaun RM500 yang bakal diterima oleh Veteran Perang yang berkhidmat pada tahun 1990 dan kebawah.

Masih ramai veteran tentera yang belum nampak bagaimana simkad Tone WoW mampu beri Pencen bulanan bukan setakat RM500 malah RM5000 dan tak mustahil lebih pada itu dengan sedikit usaha.

Bagaimana?

Macam saya pernah jelaskan pada penulisan yang lepas-lepas mudah dan senang namun anda tetap perlu berusaha bukan guna simkad Tone WoW dan berdiam diri, itu namanya skim cepat kaya hahaha.

Daftar dahulu sebagai pengguna biasa, boleh kekalkan no lama. Harga simkad ini hanyalah RM10 dan secara automatik anda layak menjadi agen.

INGAT..Anda tidak jual topup tapi bilamana anda perkenalkan simkad ini pada orang ramai, dimana sahaja mereka topup anda akan dibayar, amacam best ka best.

Selepas anda bermula promo pada orang ramai...

Orang pertama yang anda daftar anda akan dibayar 2% setiap kali org itu topup. Jika dia topup RM100 anda dibayar RM2.

Kemudian bila daftar org ke-2 anda akan dibayar 3% setiap kali org itu topup. Jika dia topup RM100 anda akan dibayar RM3

Daftar org ke-3 sama 3% tapi bila masuk anda daftar org ke-4, semua yang anda daftar tadi anda akan terima 7% setiap kali mereka topup. Jika mereka topup RM100 anda terima RM7. Jika 4 org tdi topup RM100 anda akan terima RM28.

Bayangkan anda berjaya daftar 100 org pasti banyak bukan bakal anda terima gaji. Gaji setiap 25hb akan dibayar, sama tarikh mcm gaji penjawat awam.

Cukup minima komisen terkumpul RM30 secara automatik akan dibayar...

Bestkan ......Berminat boleh whatsapp saya .

0134704110
Zul Karnai Harun Ar Rashid
Bekas Tentera Berpencen
Pengedar SimKad Tone WoW
Pulau Pinang
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

No comments :