nuffnang1

.:)

Jul 19, 2019

PUNCA KEGAGALAN UTAMA REMAJA DAPAT DUIT DGN SIMKAD TONE WOW ADALAH TIDAK PERCAYA (BELIEVE)

Tiada Kepercayaan Punca Kegagalan.

Permerhatian saya sebagai seorang ejen Simkad Tone WoW kegagalan remaja berusia 30an kebawah dapat duit guna telefon adalah mereka tidak percaya.

Bila dalam minda sudah set tidak percaya mana mungkin kita boleh berjaya. Sepatutnya mereka ambil tindakan dengan mendaftar dahulu asbab harga simkad ini hanyalah RM10 bukan RM100.

Bila sudah guna, mula belajar bagaimana simkad ini mampu bayar gaji setiap bulan, bukannya belum guna sudah membuat pelbagai andaian.

Adalah lebih baik, berusaha daripada membuang masa bermain game atau posting benda-benda tidak berfaedah difb yang merugikan.

Kepercayaan adalah perkara yang amat penting bagi kita untuk melakukan sesuatu perkara, macam kita pergi sekolah untuk belajar, bila kita belajar pasti kita akan menjadi bijak untuk menjawab setiap soalan peperiksaan.

Bukankah begitu hukum alam?

Belajar dan belajar , membaca terus membaca bakal menjadikan kita seorang yang berilmu dan mampu mengorak langkah daripada kita percaya kepada sebiji kurma doa yg kita makan boleh mengubah kita menjadi bijak, boleh ker? Kalau tak belajar boleh pandai hanya makan kurma, tepuk dada tanya otak.

Ramai diluar sana remaja-remaja yang pada asalnya datang dari keluarga miskin, tidak punya kelulusan, bekerja sebagai runner atau buruh kini berjaya mencapai pendapatan 4 angka malah tidak kurang juga 5 angka dengan simkad Tone Wow.

Prinsipnya adalah mereka mahu belajar, mereka habiskan masa hanya beberapa minit sehari belajar bagaimana plan data, voice call, sms dan paling penting bagaimana simkad ini bagi gaji setiap bulan sampai pencen.

Susah ker belajar?

Tak susah sama sekali, anda bayangkan saya sendiri sudah berusia 51 tahun pun mampu dapat duit guna telefon dengan simkad Tone WoW sebab kalau tidak guna simkad ini pun saya tetap topup so apa yang saya fikirkan daripada guna telefon tak dapat baik guna simkad tone wow yang bagi duit dengan sedikit usaha.

Artikel ini pun saya taip tak sampai 5 minit, itulah kelebihan jika orang yang nak belajar....

Jika anda berminat buat duit dengan simkad Tone WoW dengan modal RM10 jangan malu whatsapp saya..

0134704110
Zul Karnai Harun Ar Rashid
Pengedar Simkad Tone WoW
Pulau Pinang
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

No comments :