nuffnang1

.:)

Aug 11, 2017

Saya Pengedar Simkad Tone Plus Pulau Pinang/Seberang Perai/Kedah

Jika anda sedang mencari Pengedar Simkad Tone Plus Pulau Pinang, Seberang Perai, Kedah, Perlis, Perak jangan malu-malu call saya Aree 0134704110.

Sepanjang 2 tahun.. saya rasa tak kurang lebih 20 peluang pelaburan dan peluang perniagaan saya di ceritakan...
Syukurlah saya masih bertahan dgn 2 perniagaan.. TAPI TONEPLUS ADALAH KEUTAMAAN..

Bkn semua bisnes tu tak bagus.. mmg ada yg menjahanamkan duit ..dan ada juga yg bagus... tapi capacity saya sbg penduduk bumi... bumi hanya berputar 24 jam utk lengkapkan sehari... lepas tolak waktu tidur..rehat..makan..riadah..dan lain2..saya tinggal 3-4. Jam sehari utk fokus toneplus..

Jadi kalau saya tambah lagi perniagaan ketiga... masa utk toneplus tingal 1-2 jam..

Kalau saya tambah lagu perniagaan ke4..masa utk toneplus  tinggal 3o minit...

Maksudnya... impact bisnes berkurang akibat kurang pemberian masa utk fokus...

Cadangan saya... fokus 1 dulu... bila duit kat akaun 1 million... barulah guna teknik  double D  (diverisy & deligate)

Jom daftar simkad TonePlus
0134704110
Aree aka Zul Karnai
#sQuadTPaSkarPencenKe2
Northern Region
Penang BAse
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/

No comments :