nuffnang1

.:)

Aug 14, 2017

8 Bulan RM400 Saya Jana Dengan Tone Plus Pengedar Pulau Pinang

Saya guna 8 bulan Simkad Tone Plus Sudah Mampu Jana Pendapatan Bulanan RM407 Setiap Bulan Tanpa Gagal

*Baru 8 Bulan Guna Simkad Tone Plus Saya Terima Komisen RM400 Tiap Bulan*

Assalamualaikum..
Kisah ini saya paparkan sebagai pedoman dan panduan buat anda diluar sana agar buka mata hati dan minda untuk terus maju kedepan dengan Tone Plus Tune Talk Pra Bayar Yang Membayar..

Saya hanyalah seorang peniaga pasar malam yang juga buat internet almaklumlah usia saya juga hampir cecah suku separuh abad namun berkat kesabaran dan usaha serta ingin keluar dari zon kemiskinan saya belajar dan terus belajar bagaimana menjana pendapatan dengan Tone Plus.
Baru 8 bulan saya dah mampu cipta rekod dengan pendapatan Pasif RM407 setiap bulan dan amaun ini akan terus meningkat dan meningkat selagi saya terus berusaha memperkenalkan kepada kawan.

Asalnya saya guna simkad Tone Plus semata-mata ingin dapatkan Insuran percuma. Saya topup RM50 secara percuma saya dilindungi Insuran Etiqa Takaful RM50,000 kemalangan/kematian/cacat kekal tanpa diusik satu sen pun kredit yang saya topup itu tadi..malah saya menerima lagi :
1. Cashback 7.5%
2. Komisen 3%
3. Data Internet Free 2GB
4. 120 Point Airasia
5. Peluang Perlancongan Percuma.
6. Peluang menunaikan Umrah Percuma.
(Jika anda bukan beragama Islam anda juga berpeluang ke rumah ibadat pilihan anda serata dunia.

Dengan segala pakej saya terima itu membuatkan saya terus jatuh cinta dengan Tone Plus. Biar apa orang cakap sekali pun saya akan tetap gunakan simkad Tone Plus seumur hidup kerana kajian saya tiada Telco lain didunia ini mampu memberi faedah begini kepada pengguna mereka.
Selain faedah yang saya sebutkan saya juga terima kejutan pada 9hb September 2017 secara rasminya saya telah dijemput oleh pihak HQ ke Sabah menyambut Ulang Tahun Tone Plus ke-7 di Hotel Hilton, Kota Kinabalu. Kalau telco lain ada ker semua ini. Tambahan pula saya sekadar pengguna biasa (Normal Member) dan bukan pun SC, PSC, BR atau PBR. Ini menambahkan lagi keyakinan saya yang pihak syarikat Tone Group tidak pilih kasih malah memberi galakkan dan hadiah kepada sesiapa sahaja yang rajin berusaha dan ingin maju.

Saya setiap hari akan keluar berniaga memperdagangkan jualan bihunsup di pasar malam. Anda boleh bayangkan musim sekarang yang tidak menentu hujan siang malam. Nak dapat jualan pun sukar tapi syukurlah komisen Tone Plus banyak membantu saya ketika saya kesempitan.

Saya jual semangkok bihunsup saya hanya akan untung semangkok sahaja dan esok saya ke pasar malam dan jual lagi. Bagaimana kalau saya tidak keluar ke pasar malam dan tidak menjual! adakah saya masih dapat duit, pastinya tidak bukan. Perniagaan pasar malam sekali jual barang untung juga sekali.

Tetapi berbeza apabila saya menjual simkad Tone Plus. Sekali saya jual simkad pendapatan yang saya terima berkali-kali dan berganda-ganda. Saya jual Januari 2017 tapi sehingga Ogos 2017 saya terus nikmati komisen tanpa perlu menjual kepada orang yang sama lagi. Amacam best ka best ka😍😍

Perniagaan bihunsup tetap saya teruskan dengan mengupah pekerja jadi senanglah saya tumpukan lebih perhatian kepada Perniagaan Yang Cukup Lumayan ini.
Anda bagaimana nak jadi pengguna hebat dengan Tone Plus yang beri duit atau nak kekal dengan telco lama anda yang sekadar bagi data dan Call free.

Segalanya anda yang buat pilihan. Jika berminat nak jana pendapatan Pasif dengan Tone Pra Bayar Yang Membayar jangan malu-malu untuk hubungi saya pada no tertera dibawah...

0134704110
Aree aka Zul Karnai
#sQuadTPaSkarPencenKe2
Northern Region
Penang BAse
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/

No comments :