nuffnang1

.:)

Mar 17, 2013

Borang Pengesahan Ebook Pasar Malam

Salam dan selamat sejahtera buat peminat blog pasar malam. Terlebih dahulu saya ingin memohon jutaan maaf kepada pembeli ebook pasar malam yang terkini kerana saya tidak dapat menghantar ebook tersebut disebabkan BORANG PENGESAHAN PEMBELIAN TIDAK DI ISI.

Disini saya ingin mengingatkan kepada tuan-puan yang membeli ebook pasar malam setelah membuat pembelian mintakkkk tolongggg isikan borang pengesahan kerana borang ini amat penting sangat-sangat. Borang pengesahan ini adalah sebagai panduan untuk saya menghantar ebook pasar malam ke alamat emel yang telah anda nyatakan.

JIKA ANDA MASIH KURANG MEMAHAMI SILA HUBUNGI SAYA DI 013-4704110

CONTOH SEPERTI DI BAWAH :


Sila Isikan Borang Pengesahan selepas membuat pembayaran.Klik disini <------------------------ p="">
SETELAH ANDA KLIK SETERUSNYA ANDA AKAN DIBAWA KE BORANG SEPERTI DI BAWAH.......ISIKAN SEMUA MAKLUMAT ANDA KEMUDIAN TEKAN PADA HANTAR...BORANG DI BAWAH AKAN DIHANTAR TERUS KE EMEL SAYA...





Borang Pengesahan Pembelian

Nama Penuh Anda :
Alamat Email :

No Telefon:
Alamat Surat Menyurat:

Kaedah Pembayaran :


Tarikh Bayaran Dibuat :

Masa Bayaran Dibuat :
Jumlah Bayaran :




Bukti Pembayaran :
Sila copy & paste maklumat transaksi pembayaran anda disini jika anda menggunakan maybank2u. Jika anda menggunakan ATM Deposit/ATM Transfer, sila masukkan maklumat masa transaksi, nombor reference tarikh serta lokasi ATM )

Sila isikan nombor imej yang terpapar diruangan diatas untuk pengesahan )

AMARAN !
Jangan melakukan SPAM terhadap Borang ini. Kami dapat mengetahui lokasi anda dari IP Address anda yang terkirim ke email kami. Tindakan tegas akan diambil sekiranya anda melakukan SPAM.



Details/MaklumatInfo Pembeli (Buyers) - Sponsored By [].
Namaaree
emailhzulkarnai@gmail.com
Telefon013-4704110
Alamatnn
KaedahPembayaranMaybank
TarikhPembayarand
MasaPembayaran30
JumlahBayaranRM59.99
BuktiPembayaranmaybank

DI HARAP DENGAN PENERANGAN DI ATAS SEMUA PEMBELI EBOOK PASAR MALAM AKAN LEBIH MEMAHAMI... DAN UNTUK MAKLUMAT ANDA SETIAP PEMBELIAN RM5 AKAN DI DERMAKAN KE TABUNG WIRA LAHAD DATU.

SEMOGA ANDA MENJADI RAKYAT MALAYSIA YANG PERIHATIN DAN SAMA-SAMA KITA BANTU WIRA-WIRA DAN KELUARGA MEREKA YANG TELAH TERKORBAN.

DAPATKAN EBOOK PASAR MALAM ANDA DI SINI DAN DERMA LAH KE TABUNG LAHAD DATU

No comments :