nuffnang1

.:)

Aug 10, 2011

10 RAMADAN

Salam dan selamat sejahtera....

Hari ini masuk lah hari yang ke sepuluh kita berpuasa dan semoga anda tabah dalam mengharungi ramadan pada tahun ini dan insyallah ganjaran yang maha hebat dari Allah pasti menanti anda kelak....lakukan ibadat puasa dengan penuh keikhlasan dan ketelusan hati.

Baru sekarang ini saya berkesempatan update blog, huhuhuhu almaklumlah sibuk sikit bila tibanya ramadan.... siang dan malam sentiasa sibuk ..pada siang hari sibuk mengejar duniawi untuk meneruskan kehidupan ini..manakala malam hari pulak mengejar akhirat..insyallah mudah-mudahan mendapat barakah dari yang esa.

Seperti tahun-tahun yang lepas, di awal puasa kerancakkan perniagaan memang terasa hebatnya dan memang tak menang tangan melayan kerenah pelanggan. Namun bila sahaja masuk minggu ke2 maka semua jenis juadah yang di niagakan akan menjadi sedikit perlahan kerana rata-rata pelanggan lebih gemar memasak juadah berbuka sendiri..dan kemuncaknya akan datang semula pada minggu ke3 dan seterusnya setelah pelanggan mulai sibuk membuat kueh raya dan tak sempat nak masak juadah berbuka...

Dan pesanan saya jangan lupa kibarkan jalur gemilang di premis anda...

DAPATKAN EBOOK PASAR MALAM DAN BAZAAR RAMADAN YANG TERHEBAT DI ALAF INI DISINI

No comments :