nuffnang1

.:)

Jan 26, 2010

Jutawan Pasar Malam


Salam dan selamat sejahtera!!!!!

Bila orang cakap pasal jutawan, semua orang pasti nak jadi jutawan...tapi bagaimana cara nak jadi jutawan????

Ramai yang berminda negatif, huh kalau nak jadi jutawan kena buat bisnes besar, impot dan ekspot. Adakah itu semua benar ...ya saya pasti segalanya pasti bermain atau berlegar di minda anda...namun tidak pernah pun tergambar di minda anda yang peniaga Pasar Malam juga merupakan jutawan yang senyap....tidak pernah nak bermegah-megah dan apa yang mereka ada, mereka tetap dengan cara dan kehidupan mereka yang "Low Profile". tepuk dada tanya selera...apa kah matlamat anda dalam kehidupan ini, nak makan gaji atau kerja sendiri.

Kalau makan gaji mudah dan senang, tak perlu pening kepala..masuk jam 8 pagi balik jam 5 petang , cukup bulan bawa kad singgah di mesin ATM...cucuk duit pun keluar...tapi berbaloikah pendapatan yang anda perolehi sekarang!!!

Jika anda berniaga di Pasar Malam tak perlu tunggu cukup bulan, hari-hari pergi Bank masuk duit bukan keluar duit...debit kad pun tak kotor ...???

Segalanya terpulang pada diri anda....jika anda berminat atau ingin belajar saya dengan berbesar hati sanggup mengajar anda..sila klik Jutawan Pasar Malam di sini...

No comments :