nuffnang1

.:)

Jan 4, 2010

BenarKah Anda Sudah Mantap


Salam dan selamat sejahtera... selamat menyambut tahun baru 2010 dan moga kedatangan tahun baru ini akan lebih menyedarkan anda tentang kehidupan sebenar di dalam dunia yang lebih nyata dan penuh dengan cabaran.

Pasti atau yakinkah anda yang perniagaan anda benar-benar mantap dan hebat?????? soalan ini saya ajukan kepada peniaga Pasar Malam yang dah lama berniaga!!!!

Mungkin jawapan dari anda...... ya aku sudah mantap namun ada juga yang sekadar diam dan dalam keadaan serba tidak yakin!!!!

Semua ini saya akui terjadi pada setiap peniaga Pasar Malam, jika tidak masa kan ada yang usia perniagaan sekadar 3 ke 4 bulan sahaja malahan ada yang terus kecewa setelah baru bermula tak sampai pun 2 bulan. Kenapa???? Kenapa???? dan Kenapa??? ini harus berlaku, cuba tanya pada diri anda sendiri dan renung-renungkan!!!!

Ramai yang berlagak sombong dan angkuh sebelum masuk ke Pasar Malam sebab ada antaranya bersikap enteng...ala niaga kat Pasar Malam apa yang susah sangat!!! begitulah kata-kata mereka yang baru nak terjun ke Pasar Malam...namun di sebalik sikap angkuh itu lah mereka akan terjerat dan mengelupur di sekerat jalan...dengan seribu penyesalan .Tidak semudah yang anda sangkakan seperti mudahnya anda berjalan-jalan di pasar Malam dan membeli belah semahunya ...Keadaan akan cukup berbeza setelah anda bergelar peniaga Pasar Malam...

Justeru itulah saya telah memikirkan perkara ini sejak lama dulu untuk berkongsi maklumat dengan anda bagi memantapkan perniagaan Pasar Malam anda...sama lah juga macam anda nak menduduki peperiksaan , tak kira lah, UPSR, PMR, SPM , STPM atau peperiksaan kenaikan pangkat...segala-galanya memerlukan Ilmu serta kajian serta pelajaran yang dapat anda jadikan pedoman.

Justeru itulah saya telah menerbitkan sebuah ebook yang penuh bermaklumat tentang perniagaan Pasar Malam untuk anda mendalami ilmu Pasar Malam , tak kiralah anda yang masih baru atau sedah lama dalam Pasar Malam...ubah minda anda dan bersikap terbuka bagaimana ingin menjadi seorang Peniaga Pasar Malam yang berjaya dan dapat membina kekuatan ekonomi anda....walaupun pendapatan pasar Malam anda tidak sehebat perniagaan export dan import namun anda bakal memiliki kebebasan kewangan yang maha hebat dari mereka yang makan gaji....Kenapa??? TAK PERCAYA????

Kalau anda masih ragu sila klik sini >>> THE SILENT PASAR MALAM EBOOK
Post a Comment