nuffnang1

.:)

Aug 5, 2009

Menangani Masalah Pekerja


Salam..pada hari ini saya akan bincangkan tentang masalah pekerja, kerenah dan tabiat??

Ada sesetengah daripada pembeli ebook The Silent Pasar Malam Billionaire merungut kerana menghadapi masalah pekerja . Susah nak cari dan bila dapat susah pulak nak kawal dan jaga mereka ini.

Memang agak sukar mencari pekerja sekarang ni kerana rata-rata mereka lebih gemar bekerja di Kilang kilang yang menawarkan gaji yang tinggi disamping ada potongan EPF dan duit rajin, elaun syif dan macam macam lagi...boleh kah anda bagi semua itu????
owhhh sudah pastinya mustahil....tetapi bagi saya semua itu boleh anda lakukan tanpa prejudis!!!!!! Kenapa! saya kata begitu...sebabnya adalah saya sendiri telah mempraktikannya dan kesemua pekerja saya tak pernah lari ?????

Rahsianya????? he he he ..semuanya terkandung dalam ebook Pasar Malam!!!

No comments :