nuffnang1

.:)

Aug 26, 2009

Modal Tertebus


Salam...saya doakan agarkan semua geng geng bazaar ramadan sukses dengan perniagaan masing masing..

Alhamdulillah masuk 3 hari berniaga saya dah dapat semula modal tapak bazar ramadan berjumlah RM1265 dan keuntungan terus saya catatkan masuk hari ke empat dimana pada hari keempat ini ledakkan terus berlaku...dan regular customer saya perhatikan ramai dah datang kerana mereka dah dapat cari lokasi gerai saya dengan bantuan banner gergasi yang saya letakkan...

Nasihat saya pada anda, teruskan perniagaan anda dan jangan mudah mengalah atau putus asa..teruskan perniagaan anda selama 30 hari atau setidak tidaknya 28 hari insyallah anda akan berjaya...

DAPATKAN EBOOK PASAR MALAM DAN BAZAAR RAMADAN ANDA SEGERA SEMENTARA STOK MASIH ADA

No comments :