nuffnang1

.:)

Nov 24, 2008

Soalan Teka Teki Terjawab

Salam, hari ni saya ada satu cerita tentang Majlis Perbandaran Seberang Perai.. bukan niat saya nak buat havoc tapi sekadar berkongsi pengalaman dengan para pembaca semua.

Anda masih ingat tak lagi saya pernah ceritakan dulu saya ada buat banner masa bulan puasa hari tu..dan banner tu saya gantung dekat dengan traffic light hadapan masjid Bandar Perda dan selekoh hadapan TNB Bandar Perda dengan tajuk " DAPATKAN JUADAH BERBUKA PUASA ANDA DENGAN KAMI DI BAZAAR RAMADAN BANDAR PERDA >>> AREE BIHUN SUP EXT SERVICE ". Banner ni bukannya boleh gantung suka suka jer kena bagi deposit kat MPSP coz atas alasan jika owner tak buka sendiri masa tarikh luput pihak majlis akan buka dan deposit RM50 tu hilang....yang karut dan marutnya aku dah buka pada 28/9/08 dan masa tu tarikh luput adalah pada 29/9/08...

Masa aku pergi claim semula deposit adalah pada 3 hari selepas hari raya ...mereka cakap dalam sebulan aku akan terima cek..namun sehingga hari ni ..tak nampak pun batang hidung cek tu...aku apa lagi pagi tadi terus panjat tangga ...oppps aku naik lift he he pergi jumpa EN Ghazali pegawai yang bertanggungjawab tentang claim ni...yang aku hot ni pasal nama aku langsung tak ada dalam komputer MPSP....karut betul ler depa ni,,,semua urusan di print ngan komputer pelik betul la....scammm jugak MPSP ni yer.... aku diminta call depa pada hari khamis ni...takder masalah , kita tunggu dan lihat jer perkembangan nya....RM50 jer he he he....

Jumpa lagi....tapi sebelum tu DAPATKAN EBOOK PERCUMA ANDA DISINI

No comments :