nuffnang1

.:)

Nov 7, 2008

Pelaburan Yang Berbaloi

Salam...hai lama gak dah saya tak buat posting ..dah hampir 2 minggu lamanya..badan terasa sedikit penat dan malam tidur awal, almaklumlah umur pun dah masuk pertengahan he he ..cam tu la.

Rentak perniagaan Pasar Malam kini masih lagi belum menunjukkan pemulihan sepenuhnya kerana pada pengamatan saya orang ramai kini lebih banyak berhati-hati semasa berbelanja dan mungkin jugak berjimat cermat sebagai langkah awal kerana tak lama lagi dah nak masuk bulan Disember dan nak kena beli baju sekolah anak-anak plak...bagi yang masih bujang tu tak der masalah ..masih boleh tersenyum lebar.

Walaupun ada sedikit kelembapan dalam perniagaan saya namun saya masih lagi dapat tersenyum lebar coz pelaburan saya pada awal bulan 9 telah membuahkan hasil dan syukur pada Allah...minggu ni pelaburan saya telah menghasilkan pulangan RM1050 seminggu...dan tunggu minggu depan plak dan kiranya saya berjaya..maka setiap bulan saya akan perolehi RM4200 sebulan....mungkin anda tertanya-tanya apa pelaburan saya itu tapi saya mohon maaf sebab saya tak suka promosikan pelaburan saya di Internet takut nanti orang salah anggap dan kata skim cepat kaya plak..he he almaklum saja le ...

DAPATKAN EBOOK PASAR MALAM ANDA DISINI SECARA PERCUMA

6 comments :

pinggu said...

hehehehe....Danaforex la tu....saya xder modal...jadi masuk 2lot je dulu...walo hati ni nak masuk kurang2 10lot....harap2 benda ni xkecoh...nanti masalah plak kpd Dana kita tu....kalo bole low profile je....hehehehe

Aree Tone WoW said...

Ko ni Danaforex plak...itu salah satunya la..tapi ada lagi...program terbaru dan terhebat....rahsia rahsia

Anonymous said...

haha bro aree memang suka berahsia...apa2 pun gud luck bro...moga income bro terus mencanak2 naik
http://peminatjutawan.blogspot.com/

Aree Tone WoW said...

Saya tak nak kecoh kecoh coz la ni mentaliti orang ramai selalu anggap skim cepat kaya hehe he

Anonymous said...

betul bro skrg ni ramai yg kecoh skim cepat kaya hehe,nak cari makan cara betul pun susah hehe

Aree Tone WoW said...

Yang penting apa kita buat tu halal dan tak menipu serta mempunyai kesahihannya