nuffnang1

.:)

Nov 14, 2008

Kekangan Kemerosotan Berterusan

Salam sejahtera buat semua peminat Aree bihunsup gear box, bagaimana anda sekarang dalam situasi yang menekan dari segi harga barang yang tak mau turun turun begitu jugak kami peniaga pasar malam yang juga terasa bahangnya walaupun modal kamitak sebanyak perniagaan yang besar besar namun modal tu duit jugak kan.

Saya survey pada setiap warga pasar malam dan majoriti mengatakankan pemulihan masih lagi kabur dan terpaksa korek simpanan yang di tanam semasa ledakkan bazaar ramadan dulu. Apa boleh buat itulah pasang surutnya alam perniagaan ...petang ni saya menaip dengan tenang dan nyaman sekali..apabila saya duduk diluar rumah sambil menikmati keheningan petang dengan hujan gerimis , aduh syoknya dan fikiran saya cukup tenang sekali petang ni....mungkin anugerah Allah, pagi tadi saya pergi ke Sungai Petani , cat semula rumah 2 tingkat saya coz saya bercadang nak jual jer sebab tak jadi tinggal kat sana dan saya cadang nak beli rumah lain kat Penang ni...memang betul saya dah ada rumah kat Penang ni sebanyak 2 buah namun, rumah ketiga ni adalah untuk hari tua saya dan saya bakal menetap terus di situ pabila usia saya menjangkau ke 50an...buat masa sekarang ni belum lagi ler..

Harga yang saya tawarkan adalah RM95K tapi kalau diikutkan pasaran sekarang adalah RM130K, kelengkapannya adalah rumah teres 2 tingkat, bilik air atas dan bawah serta 3 bilik,full renovation, pintu pagar besi dan tingkap bergrill. Dari pekan Sg Petani hanya 7 minit sahaja iaitu di bandar Aman Jaya, Zon Anggerik.

Satu lagi saya nak maklumkan pada tuan tuan saya sekarang ni dah tambah perniagaan dengan membuat perniagaan pendrive Kingston 8GB hanya dengan harga RM50 tapi kalau anda pergi ke kedai harganya adalah RM70 ke RM80 dengan jenama yang sama..dan satu lagi adalah HUAWEI MODEM USB E220 dengan harga RM330, E1606 HUAWEI PUTIH RM410, DAN HITAM RM430 warranty 6 bulan, kalau anda pergi ke kedai E220 sahaja dah RM499 yang lain tu pastilah lebih lagi, justeru itu dapatkan dengan saya dan kalau berminat boleh hubungi 012-4535203 (Emran) atau 012-4635092 (Aree) kami hantar sampai depan pintu rumah anda....

Ok setakat ni dulu yer ...teruskan dengan perniagaan anda dan jangan mudah putus asa, rezeki tu ada di mana mana....salam

DAPATKAN EBOOK PASAR MALAM ANDA SECARA PERCUMA DISINI SEKARANG
Post a Comment