nuffnang1

.:)

Apr 20, 2018

SIMKAD TONE PLUS ADALAH SIMKAD KALIS ZAMAN, SELAGI ANDA HIDUP ANDA AKAN TERUS GUNA TELEFON DAN AKAN TERUS TOPUP

Tahukah anda sedar atau tidak anda akan terus menggunakan telefon sehingga akhir hayat anda...Kalau dah tahu kenapa masih nak bazirkan dgn telco lain sedangkan Tone Plus bayar penggunanya..

Assalamualaikum dan selamat malam rakan KaizensQuad yg amat saya hormati....
-
Semoga malam ini anda ceria2 selalu. Kenapa Tone Plus adalah pilihan yang tepat buat pengguna Tel seluruh Malaysia dan tak mustahil dunia.
-
Suka saya nyatakan disini adalah belum ada program dari mana2 telco dlm Malaysia yg sanggup beri 13 faedah sekaligus pada penggunanya (Anda boleh search faedah tersebut) dan yang paling menarik dan tak mampu telco lain berikan adalah dari segi Kewangan🌹
-
Kata orang wang bukan segalanya tapi saya malas nak *Berhujah* soal wang kerana *Mereka sendiri sanggup* siang malam bekerja demi wang.
-
Peluang yang ada kenapa perlu kita lepaskan. Saya dan juga rakan2 dlm team sentiasa support anda semua tak kira masa, bila dan dimana. Juz calling pasti kami bantu.
-
Tak tahu bagaimana nak mula? Itu jangan risau, segalanya kami sediakan, kami bantu A to Z. Yang penting anda sendiri mahu berubah, mahu dapat pasive income, mau berusaha dan mahu amalkan apa pelajaran yang telah kami ajar dan terapkan.
-
Dalam dunia ini tidak ada seorang manusia bila lahir terus pandai, terus tahu itu dan ini. Kemahuan untuk belajar secara berterusan itu amat penting. Kemahiran boleh didapati secara mudah dgn Tone Plus...anda hanya perlu adaptasikan apa yg telah ditulis dan telah diposting dlm group.
-
Tidak ada yang susah atau sukar jika kita sendiri berkehendak, kita sendiri mahu dan kita sendiri yakin dengan produk yang kita ada.
-
Produk dah hebat, marketing dah hebat dan secara automatiknya kita juga boleh jadi orang hebat. Kenapa kita perlu sangsi, kenapa kita perlu ragu. SimKad Tone Plus sudah terbukti tidak pernah gagal membayar penggunanya.
-
Bagi rakan2 saya sebagai pengguna biasa, jangan risau dan pasti anda akan terkejut suatu hari nanti tiba2 ada duit dalam akaun bank sebagaimana saya alami dulu tahun 2015 dan 2016.
-
Kerana itulah saya amat yakin dengan Produk tidak kalis zaman ini, tidak haus dek hujan dan tidak lapuk ditelan Zaman...
-
Akhir Kalam jom sama2 kita usahakan perniagaan yang cukup hebat, cukup mantap dan paling dipercayai pada alaf ini demi masa depan anak, isteri dan keluarga kita yang boleh diwariskan...

Assalamualaikum..Jom daftar Simkad Tone Plus
0134704110
Ikhlas
Aree aka Zul Karnai
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/

No comments :