nuffnang1

.:)

Apr 30, 2018

KENAPA PENTINGNYA PART TIME, KERJA TAMBAHAN UNTUK CARI DUIT, PILIHAN TEPAT DAFTAR SIMKAD TONE PLUS

Orang malas selalunya rugi. Kenapa?. Yakin pada saya jika anda tiada duit rumahtangga akan hancur, anak pinak berteraboq, jiwa kacau, jiwa tak tenteram yg bakal mengundang padah.

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Salam Nisfu Syaaban, saya ingin pohon sejuta kemaafan kepada anda pembaca setia blog saya ini andai penulisan pernah menyinggung perasaan anda.

Baik sekarang kita pergi kepada tajuk posting berkaitan mencari pendapatan tambahan.

Kenapa pentingnya saya dan juga anda mencari pendapatan tambahan untuk menyara keluarga? pasti anda mempunyai jawapan tersendiri yang anda sahaja tahu.

Ya, dalam keadaan ekonomi yang memang teruk dan GST yang terpaksa kita bayar adalah menjadi satu kewajipan juga kepada kita menambah pendapatan selain gaji hakiki setiap bulan. Tidak semua orang yang mendapat BRIM tapi terpaksa bayar cukai. Gaji anda melebihi RM4000 keatas bukanlah sesuatu yang mampu anda banggakan...10 tahun yang lalu yes boleh dibanggakan.

Sekarang ini orang cakap celah gigi kenapa? pastinya harga barangan yang melambung tinggi disamping terpaksa bayar sewa rumah, bil api, bil air, bil astro, kereta dan perbelanjaaan harian. Tak termasuk belanja anak-anak disekolah dan universiti.

Jika dalam dunia sekarang, anak balik rumah dan nak tido sambil tonton tv maka anda pasti akan mengalami dalam kehidupan ini, mungkin bukan sekarang tapi pasti ianya mengunjungi anda, samada lambat atau cepat..tunggu ja.

Setiap orang tak pernah lari dari masalah kewangan, masalah kehidupan yang menuntut penggunaan kewangan untuk kelangsungan hidup.

Tapi apa usaha anda untuk merubah kehidupan anda dalam usaha mencari pendapatan yang lebih..Jual baju, jual kasut, kerja basuh pinggan, sapu sampah atau apa sahaja. Itu semua adalah suatu tindakan yang bijak dari anda sebab anda mahu berusaha dan syabas saya ucapkan.

Balik kerja jam 5 tanpa ada rehat pastinya anda berkejar untuk Partime dan pastinya anda keletihan. Keletihan dan kepenatan juga boleh mengundang pelbagai masalah kesihatan dan masalah rumahtangga, kenapa saya cakap begitu? Ya sebab anda tidak punya masa untuk keluarga...

Disini saya ingin berkongsi dengan anda bagaimana saya sendiri buat partime tanpa ada keletihan, dan tetap sentiasa mempunyai masa bersama keluarga.

Saya lakukan hanya duduk dirumah menggunakan FB, Insta, Twit, Blogger dan Whatsaap sahaja. Setiap bulan saya dibayar gaji tanpa gagal dengan syarikat saya sertai itu.

Patuh Syariah dan diluluskan kerajaan Malaysia.

Kerja apa saya buat?????

Saya mengguna SimKad Tone Plus dan secara automatik saya menjadi jurucakap dan pengendar simkad Tone Plus. Selain saya nikmati faedah guna sendiri saya juga nikmati gaji setiap 24hb yang dibayar terus keakaun bank saya sejak 2017.

Apa faedah saya dapat guna sendiri!
@ Dapat data free
@ Kredit topup tak diusik
@ Dapat Insentif topup 7.5%
@ Dapat Komisen 3%
@ Point Airasia
@ Insuran Etiqa Takaful RM50,000 free

Setelah anda daftar maka automatik boleh jadi pengedar hanya bermodalkan RM98 sahaja utk beli kad baru..tapi saya bagi kredit free RM30 dan data 4GB pada Kad baru tersebut.

Menariknya apabila anda perkenalkan kepada kawan dan setiap kali kawan anda topup dimana sahaja, Anda akan dibayar dari 3%-32% selamanya selagi mereka guna simkad yang anda jual. Menarik bukan!

Jangan anda risau kerana saya sudah bantu ramai orang, anda boleh lihat sendiri profile saya adalah gambar diri saya dan isteri bukanya fake profile.

Saya bantu anda bagaimana:
* Semua bahan2 saya sediakan.
* Ayat promosi hanya perlu copy paste.
* Buku Panduan saya bagi free yg bernai RM100.
* Saya sediakan group whatsaap.
* Saya pantau anda
* Setiap 3 hari saya info maklumat terkini kepada anda.
* Jika anda tak mampu bayar RM98 juz call saya dan saya bagi harga anda mampu bayar..SERIUS BUKAN LAWAK YA

Jika anda ingin ubah nasib dan mahu berjaya whatsaap saya ...

0134704110
Aree aka Zul Karnai/Cgu Siti
#KaizensQuadTonePlus
Penang BAse
PENANG
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/

No comments :