nuffnang1

.:)

Dec 29, 2017

Tone Plus Askar Pencen Siapa Mereka?

Pasti anda ingin ketahui siapakah disebalik Askar Yang Jana Pendapatan Dengan Simkad Tone Plus dan siapakah mereka...jangan terkejut. Baca ja.

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Pernahkah anda dengar sQuadTPaSkarPencenKe2. Mungkin anda pernah dengar dan mungkin juga belum pernah. Tapi tahukah anda siapa mereka di sebalik nama itu.

Terlebih dahulu biar saya perkenalkan siapa diri saya. Nama saya adalah Zul Karnai bin Harun Ar Rashid atau lebih dikenali di Pulau Pinang sebagai Aree. Saya adalah seorang pesara tentera dan saya merupakan pengasas rangkaian Tone Plus Sim Kad Bayar Penggunanya dengan jenama sQuadTPaSkarPencenke2. Pada asas penubuhan rangkaian ini kami menyasarkan anggota tentera dan pesara tentera untuk membantu sesama kami menjana pendapatan Pasif dengan simkad Tone Plus. Kami ingin membantu veteran tentera yang hidup dalam serba kekurangan bagi meningkatkan taraf ekonomi mereka.

Tapi kami tidak memberi mereka ikan, kami berikan kail dan pancing. Kami ajak mereka berusaha untuk mengubah nasib diri sebagai pengedar simkad Tone Plus. Kami ajar mereka bagaimana berniaga dengan modal semurah RM98 sahaja. Kami bantu mereka dari segi moral dan sediakan bahan-bahan untuk promosi.

Namun setelah sekian lama kami perhatikan tidak semua yang berminat ingin mengubah nasib diri sebagai usahawan maka dengan itu kami mula buka kepada orang awam untuk menyertai rangkaian Tone Plus kami   bersama sQuadTPaSkarPencenKe2.

Bagaimana untuk sertai kami adalah amat mudah sekali. Anda hanya perlu daftar sebagai pengguna simkad Tone Plus kemudian anda sudah boleh menjadi usahawan simkad Tone Plus. Kami bantu anda, kami bimbing anda bersama kami dan anda akan diletakkan dalam group whatsaap kami. Disini anda akan mendapat pelbagai maklumat dan bahan-bahan untuk promosi. Rangkaian kami berada di seluruh Malaysia jadi anda tak perlu risau.

Saya sebagai Leader #sQuadTPaSkarPencenKe2 ingin membantu anda dan saya akan sentiasa membantu dari masa kesemasa bagaimana anda juga mampu mendapat pencen bulanan seperti kami tanpa perlu menyertai angkatan tentera. Memadai anda menyertai simkad Tone Plus...kerana itulah rangkaian kami dinamakan #sQuadTPaSkarPencenKe2 sebab kami sudah pun ada pencen tentera dan kami ingin pencen ke2 pula.

Anda ingin saya bantu, jangan malu, jangan segan dan jangan risau. Whatsaap/Call 0134704110
Aree Aka Zul Karnai
sQuadTPaSkarPencenKe2
Northern Region
Penang BAse
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/

No comments :