nuffnang1

.:)

Dec 3, 2017

AYUH AYUH KITA GUNA SIMKAD TONEPLUS KITA IRING RAKAN-RAKAN SABAH & SARAWAK

Aree aka Zul Karnai Agen SimKad TonePlus Pulau Pinang Mampu Bimbing Anda Jana Pendapatan PASIF Setiap Bulan...jom jom daftar simkad Tone Plus Sekarang.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Sejarah simkad Tone Plus memang hebat di Sabah dan Sarawak..tapi kenapa. Persoalannya kenapa di Semenanjung ianya kurang terkenal. Ya memang ada tapi kalau anda search google taip ja mesti akan ke Sabah atau Sarawak.

Saya menggunakan simkad TonePlus sejak 2015 asalnya ingin Insuran sebab selepas pencen askar tiada insuran melindungi saya dari sebarang kemalangan. Saya terus gunakan simkad ini sehinggalah pada Disember 2016 minda saya terus berubah apabila saya terpandang komisen bulanan dan bonos tahunan adik saya sendiri yang berpangkat Branch Tone Plus.

Maka bermulalah era saya sebagai pengedar simkad Tone Plus agen negeri Pulau Pinang pada Januari 2017. Bulan pertama saya masih lagi kurang memahami selok belok berkaitan Tone Plus tapi saya mampu mendaftar 12 orang ahli dan saya terima komisen Januari sebanyak RM117. Semangat terus naik disebabkan komisen tersebut.

Bulan-bulan berikutnya saya terus berjaya mendaftar ahli-ahli baru sehinggalah downline saya sekarang ini berjumlah 150 orang dengan pendapatan bulanan terus saya terima dimana sahaja mereka topup saya terus nikmati komisen tanpa henti kerana itu saya ingin anda juga macam saya...

Saya terus mencari kaedah terbaik bagaimana menbuka minda orang ramai untuk mereka lebih peka untuk menggunakan simkad Tone Plus sebagai pilihan pertama. Saya tidak pernah kecewa. Saya teruskan sahaja promosi samada online dan offline. Nak kira malu, saya juga manusia biasa ada perasaan malu. Nak kira terkilan dengan kata-kata orang...saya juga ada hati macam orang lain juga perasaan kecewa dan kecik hati. Namun semua itu tidak mematahkan semangat saya untuk terus membuka mulut dan jari jari ini terus sahaja menaip ketika ini.

Secara jujur dan telus idola saya adalah Tuan Tahir Janna dan Tuan Akasyah Yassin dari Sabah. Mereka merupakan orang-orang hebat yang sudah menjana pendapatan bulanan sebanyak Ratusan Ribu Ringgit. Terpulang pada anda nak percaya atau tidak tapi saya setiap hari ikuti perkembangan mereka dan sentiasa mencari teknik mereka gunakan menarik minat orang menyertai Tone Plus.

Saya akui Semenanjung dengan Sabah banyak perbezaanya dari segi pekerjaan dan pendapatan penduduknya. Tapi apa yang saya cukup teruja adalah mereka mampu mempunyai rangkaian terbesar di Malaysia sehinggakan Syarikat Tone Group mengadakan Sambutan Ulang Tahun Ke-7 di Sabah tahun 2017. Mereka memang cukup hebat.

Tapi kenapa kita di Semenanjung tidak mampu jadi seperti mereka disana. Kita juga mampu ikut jejak langkah mereka. Kita juga mampu jadi sehebat mereka. Jika juga mampu jana pendapatan ratusan ribu ringgit setiap bulan jika kita juga berusaha. Jadi kenapa hanya ingin mengeluh mengenang nasib yang tidak pernah berubah.

Saya Zul Karnai aka Aree dari Rangkaian Tone Plus Askar Pencen Ke2 (sQuadTPaSkarPencenKe2) di Pulau Pinang ingin menjemput dan mengajak anda samada yang tinggal di Pulau Pinang, Kedah, Perlis, Perak dan Seluruh Malaysia sertai saya. Saya bimbing anda, saya latih anda, saya iring anda menjana pendapatan Pasif setiap bulan dengan Simkad Tone Plus Prepaid That Pays!!

Kita usaha, kita cuba, kita buat sampai jadi. Yakinlah dengan saya, yakinlah dengan janji-janji saya seorang askar pencen. Saya mahu anda juga dapat pencen bulanan seperti saya dengan gunakan simkad Tone Plus Prabayar Yang Membayar!!

Jom sertai saya 👉 Whatsapp/Call Aree Aka Zul Karnai
>>0134704110>>
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan
sQuadTPaSkarPencenKe2
Northern Region
Penang BASE
PENANG

No comments :