nuffnang1

.:)

Dec 6, 2017

SAYA PERNAH GAGAL DENGAN SIMKAD TONE PLUS, AGENT PULAU PINANG DAN UTARA PASAR MALAM

Kegagalan bukan penghalang untuk saya terus berjaya sebagai agent SimKad Tone Plus Pulau Pinang dan Utara.

Saya pernah gagal berulang kali dan berulang kali namun saya tidak merasa kecewa atau putus asa. Saya jalankan perniagaan online sejak 2007. Tahun yang penuh dengan dugaan, penuh dengan dengan pancaroba.

Saya langsung tidak tahu bagaimana berniaga online, bagaimana untuk promosi, bagaimana untuk close deal dengan pelanggan. Bagaimana untuk meyakinkan pelanggan membeli produk saya. Gagal dan terus gagal . Saya juga manusia biasa mudah putus asa dan kecewa setelah wang saya habis ribuan ringgit terlibat dengan program-program poyo, skim cepat kaya dan Scam.

Tapi itulah yang menjadikan saya terus kuat, terus kental dan terus membuatkan semangat saya membara untuk berjaya dengan SimKad Tone Plus.

Setelah saya mula diperkenalkan dengan simkad Tone Plus pada awal Januari 2015 saya hanya pengguna biasa yang inginkan sesuatu jaminan dalam kehidupan saya...apakah itu?? Sesuatu jaminan jika berlaku sesuatu kepada diri saya...saya inginkan imbuhan dalam bentuk wang tunai yakni Insuran jika berlaku kemalangan kepada saya. Orang yang saya tinggalkan sekurang-kurangnya dapat sedikit imbuhan untuk mereka meneruskan kehidupan ini...dengan menggunakan simkad Tone Plus saya dilindungi Insuran Etiqa Takaful RM50,000.

Bermula dari situ saya mulakan langkah pertama sebagai agen ataupun pengedar simkad Tone Plus Pulau Pinang dan Utara. Bermulanya Januari 2017 saya susun langkah pertama perkenal dan daftarkan 12 orang ahli. Komisen pertama saya perolehi sebanyak RM91 pada Feb 2017 untuk usaha saya pada bulan Januari. Saya rasa cukup bangga san cukup berbaloi.

Saya teruskan lagi berusaha dan berusaha memperkenalkan kepada sesiapa sahaja yang saya jumpa. Saudara mara, rakan-rakan, peniaga dan semua orang yang saya kenal.

Sehinggalah kini sudah Disember 2017 bermakna 12 bulan sudah saya menjalankan perniagaan simkad Tone Plus dengan komisen konsistent setiap bulan tanpa henti. Perniagaan simkad Tone Plus cukup berbeza dengan perniagaan produk lain kerana sekali anda jual simkad Tone Plus komisen anda perolehi selamanya selagi pengguna tersebut terus menggunakan simkad yang anda jual.

Saya menafikan jika orang cakap simkad Tone Plus ini Skim Cepat Kaya, Ponzi atau Piramid dan saya bagi jaminan wang anda dikembalikan jika anda gagal mendapat wang dalam tempoh 1 bulan selepas menggunakan simkad Tone Plus saya kembalikan wang anda semula.

Jom daftar simkad Tone Plus. 0134704110 Zul Karnai Harun Ar Rashid
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

No comments :