nuffnang1

.:)

Oct 2, 2017

TONE PLUS FAEDAH DARI AGEN PULAU PINANG DAN UTARA

Pernahkah anda terfikir nak cari modal buat perniagaan, pasti sakit kepala tapi anda rasa saya ada masa sakit kepala?? Simkad Tone Plus modal serendah RM98 dan Zero kerugian..

*Kenapa Kita Mengeluh Jika Perniagaan Itu Zero Kerugian*

Mungkin anda tidak sedar atau separa sedar bahawa menjalankan perniagaan SimKad Tone Plus adalah perniagaan tanpa kerugian 1 sen pun. Sedangkan kalau anda lakukan lain-lain perniagaan anda perlu modal yang cukup besar even nak jual burger sekali pun perlukan ribuan ringgit. Tapi Tone Plus hanyalah RM98 sekali yuran pendaftaran seumur hidup..Rugi ker kalau guna sendiri pun sudah mendapat pelbagai faedah hebat sehingga 12 faedah yang tidak diberikan oleh telco lain.

Perniagaan tanpa sebarang tekanan. User get user (UGU). Maksudnya anda guna anda perkenalkan kepada orang lain anda dibayar komisen setiap hari selama-lamanya hingga pencen dan boleh diwariskan.
Jika anda menjual produk lain, sekali anda jual dapat untung pun sekali ja la. Anda kena menjual lagi bulan depan. Contoh jual kereta. Ada ker orang beli kereta setiap hari atau setiap bulan. Tapi jual simkad Tone Plus setiap hari, minggu dan bulan pasti mereka akan topup maka anda akan terima komisen setiap kali mereka topup. Pernah dengar ker *Aku Tak Pernah Top* mungkin dia tak topup tapi Syarikat dia bekerja yang topupkan so disini topup tetap topup.

Saya adalah seorang peniaga bihunsup, hari ini saya pergi menjual dan saya dapat untung tapi bagaimana jika saya tidak keluar menjual pastinya saya langsung tidak mendapat duit tapi menjadi usahawan Tone Plus hari ini saya jual..esok atau lusa ataupun sebulan saya tak jual tapi saya akan terus menikmati komisen yakni  *Pendapatan Pasif* selamanya dan paling menarik pendapatan ini boleh diwariskan kepada anak saya.

Perniagaan yang langsung tiada tekanan dari segi masa, wang ringgit dan komitmen. Hanya RM98 sahaja anda sudah boleh jadi usahawan dan mula jana pendapatan PASIF sekarang..

>>0134704110<<
Aree aka Zul Karnai
#sQuadTPaSkarPencenKe2
Northern Region
PENANG BASE
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

No comments :