nuffnang1

.:)

Oct 2, 2017

TIP CLOSE DEAL TONE PLUS PENANG, KEDAH, PERLIS, PERAK DAN UTARA

Sedarkah anda yang anda sering kali melakukan kesilapan tanpa anda sedari apabila close deal dengan pelanggan dan ini akan merugikan diri anda sendiri.

Assalamualaikum..
"Tip Close Deal"
Hari ni abg nak kongsi dengan anda bagaimana teknik yang abg gunakan menghadap pelanggan yang baru nak kenal produk kita. Apatah lagi jika produk Tone Plus.

Ketika bertemu pelanggan elakkan menggunakan kata ganti nama pada mereka dengan "kau, ko, hang, bro". Kata ganti nama ini akan dianggap kurang sopan. Dalam whatsaap anda boleh gunakan "Tuan" tapi kenapa bila close deal terus jadi "Kau". Kebiasaaanya yang menggunakan perkataan ini adalah mereka yang melihat pelanggan lebih muda dan beranggapan pelanggan tersebut masih mentah.

Daripada mereka nak beli terus hati tersentap lantas mereka akan jawab "Apa-apa saya akan call abg/akak). Saya gerenti mereka akan beli dengan orang lain. Mereka akan dengar anda story sampai habis untuk dapatkan maklumat. So sape rugi!.

Lainlah kawan anda sendiri yang dah lama kenal. Sebaiknya gunakan kata ganti nama mereka "Adik, Cik, Puan, Tuan" atau jika mereka lebih muda dari anda sebut sahaja nama mereka sendiri.
Semoga ia bermanfaat pada anda.
#TukarSimKadTonePlus
0134704110
#Aree
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

No comments :