nuffnang1

.:)

Jul 25, 2017

KETAHUI SYARIKAT HEBAT TONE GROUP TONE PLUS PENJANA PENDAPATAN INFINIT

PASTI DAN SAYA YAKIN..Rasanya tidak perlu diceritakan lagi mengenai kredibiliti syarikat ini kerana sememangnya ramai mengenali dan mengetahui Tune Talk Sdn Bhd adalah bernaung dan dimiliki oleh pemilik syarikat Air Asia Tan Sri Fernandes. Secara umumnya

mengenai tunetalk sdn bhd

Tune Talk Sdn. Bhd, memulakan operasi pada 19 Ogos 2009 dimana merupakan syarikat pengendali talian mudah alih (mobilephone).

Syarikat Tune Talk menjalankan operasi selaku Mobile Virtual Network Operator (MVNO) yang menggunakan rangkaian prasarana milik Celcom Berhad. Sememangnya terdapat kerjasama antara syarikat Tune Talk Sdn Bhd dengan Celcom berhad pada Disember 2008.

Syarikat Celcom merupakan pemegang saham terbesar di dalam Tune Talk dengan pegangan saham sebanyak 38% sementara 35.7% lagi dipegang oleh Tune Ventures Sdn Bhd yang mana Tan Sri Tony Fernandes dan Dato Kamaruddin Meranun merupakan pemegang saham terbesar. 

Sebagai salah satu daripada rangkaian Tune Group, Tune Talk akan membeikan kombinasi unik dalam kehidupan masyarakat melalui perkhidmatan anak syarikat yang lain seperti Tune Money, Tune Insuran, Tune Hotels, Tune Air. 

Mengenai Syarikat Tone Plus Sdn Bhd

Syarikat Tone Plus Sdn Bhd pula ditubuhkan pada 2012 dalam usaha untuk memajukan dan mengembangkan industri komunikasi di Malaysia. Hingga kini keahlian Tone Plus dianggar mencecah 200,000 orang di seluruh Malaysia. 

Misi utama Tone Plus Sdn Bhd adalah membantu golongan bawahan dan pertengahan untuk merealisasikan impian kekebasan kewangan melalui perniagaan berbentuk pemasaran rangkaian. 

Tone Plus Sdn Bhd telah menggabungkan pengalaman dan kepakaran dari sudut Insuran, perkhidmatan kewangan, pemasaran networking untuk mendapatkan formula bagi membantu  kita tambah pendapatan di rumah menggunakan handphone. 

Umumnya pemilik saham syarikat tone plus juga merupakan pemilik syarikat Tone Excel yang telah diketahui umum melalui kejayaan program tersebut yang dilancarkan sejak tahun 2010.


            Pejabat :
                           Tone Plus Sdn. Bhd.
                      B-2-8 & B-3-8, Jalan 3/149/E, 
         Taman Sri Indah, Bangunan Endah Promenade,
                          Bandar Baru Sri Petaling, 
                   57000 Sri Petaling, Kuala Lumpur.

                             Maklumat Lanjut : 
                                   Laman Web:                       
                         www.toneplus.com.my 
                      
                           HotLine : 03-90563809

                           Tel No. : 03-9054 3809
                           Fax No. : 03-9054 0278
                         Care Line : 010-7727 587

JIKA ANDA BERMINAT MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SIMKAD YANG HEBAT INI, HUBUNGI SAYA 

0134704110
Aree aka Zul Karnai
#sQuadTPaSkarPencenKe2
Northern Region
Penang BAse


No comments :