nuffnang1

.:)

Apr 30, 2014

Bahang Ramadan Kembali Lagi

April 2014 bakal meninggalkan kita hari ini dan esok akan bermula 1 mei 2014 yang membuatkan semua pekerja gembira menyambut hari buruh yang di sambut seluruh dunia dan cuti umum untuk Malaysia.



Begitulah juga bulan Mei ini merupakan bulan yang penting bagi peniaga-peniaga pasar malam dan mereka-mereka yang ingin menambah pendapatan pada bulan Ramadan nanti yang dijangka akan bermula 29 Jun nanti kalau tiada aral melintang menurut kalendar Islam.

Kini rata-rata peniaga mula mencari tapak-tapak yang bersesuaian untuk menempah bagi perniagaan Ramadan nanti, namun ramai dikalangan peniaga yang masih belum mahir dalam memilih lokasi atau tapak bazaar ramadan yang mampu memberi pulangan yang memberangsangkan.



Ramai di kalangan kita hanya mendengar khabar dari rakan-rakan yang mengatakan tapak dan lokasi itu ini adalah yang terbaik dan memberikan pulangan yang tinggi .....adakah anda betul-betul pasti dan yakin kata-kata mereka itu. Selagi anda sendiri belum masuk berniaga disitu maka anda sendiri pun belum pasti.

Sebelum anda betul-betul pasti dan yakin sila buat rujukan dengan yang benar-benar pakar akan hal mencari tapak dan lokasi yang amat sesuai dangan perniagaan anda. Ramai yang gagal atau kecundang pada hari ke 3 atau ke 4 setelah memulakan perniagaan di bazaar ramadan . Modal yang telah di keluarkan hilang begitu sahaja ...dan anda mulai kecewa dengan perkara tersebut. Perlukah ini berlaku pada diri anda...

Tidak rugi kalau anda mengeluarkan sedikit modal untuk mendapatkan khidmat pakar atau mencari sebuah ebook panduan berkaitan bazaar ramadan yang harganya tidak sampai pun RM80 tetapi ilmu yang bakal anda perolehi amat menakjubkan dengan sebulan di bazaar ramadan anda mampu perolehi belasan malahan puluhan ribu ringgit.....

DAPATKAN PANDUAN EBOOK BAZAAR RAMADAN YANG TERHANGAT DI PASARAN OLEH PENIAGA YANG TELAH BERJAYA

No comments :