nuffnang1

.:)

Sep 5, 2013

Di Lema Peniaga Pasar Malam - Hujan Lebat Pulau Pinang

Cuaca yang menjadi semakin suram dengan setiap hari mencurah hujan turun membuatkan setiap peniaga pasar malam di sekitar Seberang Perai dan Pulau Pinang merasa sedikit tertekan akibat tidak dapat menjalankan perniagaan seperti biasa.

                         
                                                 
Setiap hari hujan pasti akan turun pada sebelah petang hingga ke malam hari menyebabkan jualan di dapat dijual sehingga habis. Ramai yang mengalami kerugian yang ketara dan ramai juga yang tidak berniaga . Setiap hari terpaksa "top up " modal dan sampai bila hujan akan berakhir....

Rungutan demi rungutan sentiasa kedengaran dari mulut rakan-rakan, bil-bil banyak yang masih tertangguh selepas hari raya. kalau selesaikan bil , nak fikir soal belanja dapur lagi serta persekolahan anak-anak, jadi mana satu nak dahulukan.

Itulah asam garam yang melanda peniaga pasar malam semasa musim hujan yang berterusan melanda setiap malam tanpa henti-henti.

Bagi yang bermodal besar maka kerugian juga besar ...yang bermodal kecil kerugian mungkin minima, namun perjuangan harus diteruskan.

Masalah sekarang bagaimanakah untuk kita mengatasi atau meminimakan kerugian di musim hujan.

Segalanya akan terjawab dengan " EBOOK THE SILENT PASAR MALAM BILLIONAIRE "

Dapatkan pada link di bawah ini ---------------------------->>>>>>>>>>>>>>>>

DAPATKAN EBOOK PASAR MALAM ANDA DI SINI BAGI ATASI MASALAH ANDA
Post a Comment