nuffnang1

.:)

Jul 8, 2011

01 OGOS 2010 ( Ramadan Oh Ramadan )


Salam dan selamat sejahtera buat semua rakan-rakan seangkatan...semoga anda semua dalam keadaan selamat dan ceria selalu.

Pastinya sekarang ini kesibukkan dalam membuat percaturan berkaitan lokasi perniagaan Yang bakal anda buat di Bulan Puasa nanti.

Pelbagai kekeliruan mungkin timbul dalam benak kepala anda, lokasi mana yang terbaik sekali dan yang bakal memberi pulangan yang cukup hebat pada Ramadan 2011 ini.

Bagi saya lokasi yang saya pilih tahun ini adalah lokasi seperti di tahun-tahun lepas, kawasan Bandar Perda. Bagi saya ini adalah lokasi yang terbaik yang terdapat di sekitar Seberang Perai dan Pulau Pinang. Lokasi ini menjadi rebutan para peniaga menjelang tibanya Ramadan, tambah pula sekarang ini penempatan penduduk dan pelajar-pelajar dari Uitm dan Politeknik semakin berserakkan...

Namun mungkin juga ada di antara nya yang gagal menjana pulangan yang di harapkan, namun begitu ketabahan dan keyakinan adalah pokok terpenting dalam membuat sesuatu keputusan agar yang di dambakan akan menjadi kenyataan, insyaallah....

EBOOK PANDUAN PERNIAGAAN DI BAZAAR RAMADAN YANG TERHEBAT DI SINI

No comments :