nuffnang1

.:)

Jul 1, 2011

Restoran Kopi Yang Berkualiti


Bolehkah Anda Buat Restoran Kopi Kualiti di Rumah?

Jika anda mencari untuk membuat restoran kopi yang berkualiti di rumah kemudian anda perlu terlebih dahulu mempertimbangkan jenis restoran kopi datang dari dan bagaimana mereka sebenarnya membuat kopi itu. Tidak semua restoran kopi yang berkualiti. Dan tidak semua restoran kopi dibuat restoran kualiti sama supaya membuat kopi di rumah bergantung kepada banyak perkara.

Banyak kedai-kedai kopi sebahagian besar beg perintah kopi yang dihantar setiap bulan. Mereka menyimpan beg sehingga ia digunakan kemudian menyusun semula mereka. Mereka boleh menggunakan kopi titisan pembuat komersial dengan ruang yang cukup untuk tiga atau lebih periuk kopi untuk minuman pada masa yang sama. Biasanya salah satu periuk akan kopi bebas Kafeina dan satu mungkin air panas untuk teh atau koko segera. Kemudian mereka akan pra-mengisi penapis kopi sedozen kertas dengan serbuk kopi yang akan duduk di atas bertimbun antara satu sama lain sehingga digunakan. Ini bukan kopi restoran kualiti anda harus keinginan untuk membuat di rumah, terutama apabila udara, kelembapan, cahaya dan haba semua menyumbang kepada penurunan daripada biji kopi dan alasan.

Kemudian terdapat restoran-restoran kecil yang tidak memenuhi ramai besar orang lebih beberapa jam dan mereka akan membuat periuk kopi secara teratur agar kopi tidak duduk di atas pembakar yang memegang yang bertujuan untuk memastikan kopi panas tetapi sebaliknya sering mengubah minuman pahit kerana ia terlalu panas untuk terlalu lama suatu tempoh masa. Kebanyakan jenis restoran akan mengadakan kopi dalam termos yang berkualiti tinggi supaya ia kekal boleh diminum. Kemudian selepas ini adalah kedai-kedai kopi khusus yang membuat kopi anda dengan perintah seperti kedai espresso dan sebagainya. Kedua-dua jenis restoran boleh menggunakan biji yang bermutu tinggi yang biasanya campuran kopi kacang kerana jujur ​​mengapa membelanjakan wang untuk mengatakan biji kopi hanya Kona apabila ramai orang yang hanya tidak peduli untuk minum kopi yang berasal dari kacang itu.

Beberapa restoran akan mempunyai campuran khas dicipta hanya untuk mereka. Jika ini berlaku maka restoran ini biasanya akan membuat satu cawan besar kopi kualiti restoran yang anda mungkin mahu mencipta semula di rumah. Juga merupakan faktor utama dalam kopi dibuat di sebuah restoran ialah kopi itu sendiri adalah disimpan dengan cermat bersih. Ini termasuk semua bahagian-bahagian yang datang berhubung dengan air dan kopi sendiri. Dan anda perlu lakukan ini di rumah jika anda berniat untuk membuat cawan besar kopi. Juga air yang digunakan boleh membuat perbezaan dalam kualiti kopi. Jika air paip anda adalah berkualiti miskin apa sahaja yang ada di dalamnya akan dipindahkan ke kopi cawan anda dan kopi tidak dapat merasa terlalu besar. Jadi sama ada membeli botol air minuman atau memasang penapis air di garisan air anda. Membeli biji kopi campuran yang baik mungkin bahagian yang paling mudah membuat kopi yang besar di rumah.

DAPATKAN EBOOK PERNIAGAAN BAZAAR RAMADAN ANDA DISINI SEKARANG JUGA

No comments :