nuffnang1

.:)

Apr 17, 2009

Berita Yang Cukup Tak Di Senangi


Jenama Jam Dari Luar Negeri Dengan Gambar Kaabah > berminat sila hubungi saya di hzulkarnai@gmail.com . Harga RM120 termasuk kos penghantaran..

Salam..maaf buat anda semua peminat blog ini..kerana mulai minggu lepas saya hanya akan updatekan blog Pasar malam ini hanya seminggu sekali sahaja coz saya terpaksa membahagikan masa terhadap projek projek baru yang sedang saya bina. Cari makan kena la bijak untuk multiplekan produk he he he.

Hari ini kita dikejutkan dengan berita perletakkan jawatan bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang, Yang Berhormat Fairus...berita ni sebenarnya amat kurang di senangi oleh peniaga peniaga Pasar Malam ..bukanya sebab Parti tetapi sebab akan menyusahkan kami peniaga pasar malam untuk bergerak kerana sudah pastinya akan menyebabkan jalan raya sesak, tambahan plak kawasan Penanti...alamak letih woooo, saya berniaga hari ahad kat Pasar Malam Mengkuang..laluan kena la ikut penanti...kantoi la...mesti jem teruk seminggu sebelum buang undi..tambahan plak kat sini..cukup ramai penyokong penyokong fanatik...

Rasanya mungkin saya akan bercuti dalam tempoh seminggu bagi meredakan keadaan...polis pasti akan buat sekatan di merata tempat..sure jalan sesak dan queee sebatu....masalah btul????

Jumpa lagi beb..salam

DAPATKAN EBOOK PASAR MALAM ANDA PERCUMA DENGAN FIRST COMES FIRST SERVE

2 comments :

Anonymous said...

bawak bersabar bro..biasalah cam saya minggu lepas kat bangi nie hujan saje..minggu nie baru okay...

nie hal lain pulak yer..politik punya hal kita pun terima kesan gak...huhuhu

Aree Tone WoW said...

Ya..betul la....tu perkara biasa hujan...tapi bab politik ni kita kena tempias gak yang tak tahannn he he he