nuffnang1

.:)

Apr 8, 2009

Musim Hujan Berterusan

Salam, dah agak lama saya tak buat posting kat sini...sekarang ni saya agak terlalu sibuk menguruskan beberapa projek terbaru saya dengan online business dan kebanyakkan perniagaan Pasar Malam di uruskan oleh pembantu kanan saya.

Dalam masa sebulan ni bermula dalam bulan Mac perniagaan Pasar Malam nampaknya kurang memberangsangkan dan ini bukan di sebabkan krisis kewangan global tetapi adalah akibat hujan yang turun berterusan selama beberapa minggu tanpa henti-henti.

Hujan kebiasaannya akan turun mulai jam 6 petang sehinggalah ke larut malam dan saya perhatikan kebanyakkan peniaga pasar malam ada yang ambik kesempatan bercuti bagi mengelakkan kerugian bertambah teruk...ini adalah satu langkah yang bijak dan salah satu strategi terbaik...

Kalau kita perhatikan bangsa Cina yang menjual pakaian plak ..mereka ni sudah semestinya tak berniaga langsung dalam musim hujan ni, dan mungkin juga anda tertanya-tanya , apa yang mereka ni makan kalau tak berniaga..itulah rahsia hebat bangsa Cina.

Nantikan rahsia bangsa Cina ni saya dedahkan pada episod akan datang..salam!!!!

DAPATKAN EBOOK PASAR MALAM ANDA SECARA DISKAUN SEGERA DENGAN HANYA RM++

No comments :