nuffnang1

.:)

Apr 27, 2009

PASAR MALAM KENA PINDAH


Jam Tangan Di Import hanya berharga RM100 siap untuk di jual, yang berminat boleh buat pembayaran dengan Paypal dan sila alamatkan akaun Paypal Anda ke hzulkarnai@gmail.com


Salam dan selamat sejahtera, apa khabar anda sekarang. Saya percaya ramai peniaga Pasar Malam sekarang ni mula tersenyum semula disebabkan cuaca dah agak normal dan kalau hujan pun mungkin sekejap sekejap jer...dan rata rata ramai yang berjaya meledakkan kembali catatan kutipan harian pada paras normal dan seperti yang di targetkan...insyallah.

Ok, sekarang ni saya nak ceritakan berkenaan Pasar Malam 2 tingkat Alma yang tak habis habis dengan kontroversi walaupun pelbagai usaha telah di laksanakan oleh Penganjur dan pihak Majlis MPSP namun sikap segelintir peniaga yang tak pernah berpuas hati dan tak pernah nak bersyukur malahan pelbagai kata nista dan umpatan di lemparkan pada penganjur.

Itulah sifat manusia yang tidak pernah reda dengan apa yang telah Allah kurniakan maka inilah kisah sejarah yang mungkin bakal mereka tempuhi dek sifat tamak diri sendiri...Pasar Malam 2 tingkat Alma kini sudah berubah wajah apabila bahagian tingkat atas sudah tidak digunakan lagi dan semua peniaga diarah turun kebawah kerana banyak rungutan yang di terima coz tak laku sebab customer malas nak naik kat atas....

Baru 2 minggu kami peniaga turun ke bawah dan saya rasa memang jualan meningkat agak mendadak dan mungkin ada kebenarannya jugak yang kat bawah ni memang ramai orang datang. He he he rezekilah jugak, tapi bagi saya kat mana pun lokasi kita dan kedudukan kita yang paling utama adalah makanan kita sedap, layanan 1st class dan yang terutama bersyukur dengan rezeki yang Allah kurniakan....

DAPATKAN EBOOK PASAR MALAM ANDA HANYA RM59.99 DAN ANDA AKAN TERIMA EBOOK SUP GEARBOX FREE JERRRRR
Post a Comment