nuffnang1

.:)

Jan 20, 2009

Buah Pala Pulau Pinang / Penang Pala Fruits

Buah Pala Pulau Pinang merupakan buah tradisional yang hanya boleh di perolehi di satu satunya kawasan atau negeri di Malaysia iaitu di Pulau Pinang . Ianya hanya tumbuh dan hidup segar di kawasan berbukit bukau sekitar Bukit Bendera dan Balik Pulau sahaja.

Ianya lebih terkenal di buat jeruk atau minyak pala. Cukup berkesan jika penggunaan minyak untuk sakit belakang, sakit lutut dan sengal-sengal serta pelbagai kegunaan lain. Jeruk di buat dalam pelbagai cara iaitu dalam bentuk asam atau kering... cukup murah dan mudah didapati....

Sekiranya anda berminat memperolehi jeruk atau pala kering yang telah di paket kan ..harga sekilo adalah RM10 sahaja dan penghantaran terus ke hadapan pintu rumah anda. Di jamin masih segar setelah tiba ke rumah anda.Jika anda ingin membeli lebih dari sekilo sila hubungi saya untuk mendapat harga yang lebih murah bagi kos penghantaran ke lokasi anda.

Berminat sila bank in RM10 untuk satu kilo ke akaun Maybank2u > 1010-666-93503 atas nama Zulkarnai Harun, setelah itu sila sms ke 012-4635092 atau hantar ke emel hzulkarnai@gmail.com dengan pemakluman pembelian buah pala Pulau Pinang.

Ini merupakan satu lagi multiple perniagaan saya selain Pasar Malam dan semoga saya berjaya, insyaallah.

No comments :