nuffnang1

.:)

Mar 21, 2008

Teknik Promosi Yang Berkesan

Seperti yang saya janjikan kepada anda kepada anda yang saya akan membongkar teknik tersembunyi cara-cara promosi yang berkesan untuk panduan anda!

Jika anda hanya mempunya 1 atau 2 sahaja cara mempromosi kemungkinan besar anda akan gagal untuk menjual sesuatu dan anda perlu mempunyai lebih dari itu cara untuk mempromosi samada produk anda atau affiliate.

Sekiranya anda mencuba 8 teknik promosi kemungkinan besar salah satu dari teknik itu akan menghasilkan ramai pelanggan dan mungkin ada produk anda yang terjual!

Perbanyakkan teknik promosi anda supaya peluang untuk pelawat menjumpai barang yang anda promosikan adalah tinggi.

1.Hari ini saya akan mengajar anda salah satu daripada teknik promosi yang paling mudah dan senang Cuma anda tidak perasan atau tidak tahu ianya hanya berada di depan mata anda iaitu di fronpage halaman email anda.
Anda hanya perlu klik butang “option” di sebelah atas kanan computer anda untuk mengakseskannya di signature atau di panggil “ Email Signature”.

Mungkin anda tidak sedar dengan mengedit signature anda dan meletakkan link-link produk anda secara tidak langsung ianya akan bergerak bersama-sama email yang anda hantar kepada sesiapa sahaja dan boleh dilihat di bahagian bawah setelah email di terima. Cara begini tidak dikira “SPAM”
Cara begini adalah amat senang tanpa anda perlu bekerja walau sedikit pun??

Selamat mencuba> jumpa lagi!!!

No comments :