nuffnang1

.:)

Aug 6, 2021

GAIS, JOM JADI AGEN SIMKAD TONEWOW

Bila Anda Menjadi Agen SimKad ToneWoW, Org Topup Selama 20 Tahun, Maka 20 Tahun lah Anda Dibayar. Anda Mati, Waris Akan Terima Gaji Anda..

*Anda berminat menjadi usahawan SimKad ToneWoW .. Sila baca dan hadam perkara dibawah*

Bagaimana nak bermula dengan simkad tonewow buat anda yg baru mendaftar dan berminat menjadi Usahawan.. 👇.

1. Hafal setiap apa faedah yg simkad ToneWow berikan.

a.  Plan Data dari Topup RM10 hingga RM200.
b.  Khairat Kematian.
c.  Point WoW Cher.
d. Pakej Perlancongan.
e. Pakej Umrah.
d. Cabutan bertuah bulanan dan tahunan.

2. Belajar mahirkan diri utk pendaftaran dan soalan2 cepu mas pelanggan.

3. Cara2 Promosi Online/Offline

4. Abaikan Soalan remeh atau perkara remeh dari pelanggan.

5. Jangan tergesa-gesa nak terus menjual tanpa ada ilmu,  yakni nak cepat saja, nescaya anda akan kecewa dan akan pasti berhenti.

6. Bila dah ready, mula perkenalkan kepada adik-beradik, abg, kakak dan kawan2.

7. Jika anda follow step ini, Insha Allah anda pasti berjaya...

*Apa akan anda perolehi sebagai seorang Usahawan*

1. Setiap kad yang anda jual dan mereka topup, anda akan dibayar seperti dibawah:
- Org Pertama anda daftar, anda akan dibayar 3% dari nilai mereka topup.

- Org Kedua anda daftar, anda akan dibayar 4% dari nilai mereka topup.

- Org Ketiga anda daftar, anda akan dibayar 5% dari nilai mereka topup.

- Org Keempat anda daftar, anda akan dibayar 8% dari nilai mereka topup.

- Selepas anda daftar mereka, pastikan mereka topup RM50 dalam masa 14 hari, sebab ada kelebihan (Nanti saya story).

- Selepas anda berjaya daftar 4 org, saya akan upgred anda ke BiZ Member dan selepas upgred anda akan terima 13% setiap kali mereka topup. Banyak kan😁. Jika mereka topup RM100 anda akan terima RM13. Itu baru sorang. Bayangkan ada beratus pendaftaran anda buat, Kaya wooooo🤩🤩.  Untuk upgred ke Biz member saya akan bantu anda sbb Kena bayar kepada HQ RM100. Saya RM50 dan anda RM50. Tapi syaratnya wajib dulu berlaku *Reverse 2Up*.

🔥Gaji SimKad ToneWoW dibayar ke akaun bank anda tanpa gagal setiap 25hb berikutnya apabila minima komisen anda adalah RM30.

# Segala simkad saya akan supply kepada anda. Jika anda di Pulau Pinang boleh ambil sendiri. Luar Pulau Pinang,  order 20 keping simkad free postage. Kurang Postage adalah *RM10. Sekeping SimKad hanya *RM11.50* sahaja utk Restock.

✅ Jika anda tidak pandai membuat pendaftaran, jgn risau. Permulaannya saya akan bantu untuk anda daftarkan pengguna baru.  Tapi anda wajib belajar step by step bagaimana nak daftar pengguna baru..

🔥Sekiranya anda tidak faham, jangan malu2 tanya saya, saya sedia berkhidmat dan membantu anda utk anda juga berjaya terima Pendapatan *Ribuan Ringgit*, seperti saya setiap bulan.... Tkasih

Ikhlas

0134704110
Aree aka Zul Karnai
Bekas Tentera Berpencen
Penerima 2 Pencen Bulanan
Pengedar SimKad ToneWoW P. Pinang
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

No comments :