nuffnang1

.:)

Aug 12, 2021

24 TAHUN BISNES PASAR MALAM SAYA HANFUR ASBAB COVID -19

Tapi Saya Tidak Kecewa. Saya Tukar Ke Bisnes SimKad ToneWoW

‼️Pandemik Covid-19 Memaksa Saya Tukar Ke Bisnes Pasive Income, Sekali Jual Untung Sampai Pencen Dan Diwariskan‼️
.
Saya pernah berniaga di Pasar Malam dengan Menu Jualan Bihunsup dan Jenama Aree BihunSup Ex Service selama 24 tahun.
.
Ketika Negara dan Dunia dilanda Covid-19. Pasar Malam diarah tutup buka dan tutup buka, tutup lagi. Saya kehabisan wang, namun saya tidak meratapi apabila saya tidak boleh berniaga di Pasar Malam.. saya ubah persepi dan minda, saya tukar dari bisnes makanan ke bisnes simkad ToneWoW.
.
Alhamdulillah, sejak 2 tahun buat bisnes simkad Tone WoW saya dibayar gaji ribuan ringgit setiap bulan tanpa gagal. Korang nak saya bantu dan guide, klik link dibawah. Modal hanya RM12.50 ja.

http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

0134704110
Zul Karnai Harun Ar Rashid (Aree)
#VeteranTenteraBerpencen KKD
Pengedar SimKad ToneWoW P. Pinang

No comments :