nuffnang1

.:)

Dec 29, 2018

SIMKAD TONE WOW RM10 LINE DIGI 4G+ TIPU KENCIN KUAT

Dapatkan Simkad Tone WoW Digi bersama saya Pengedar Butterworth dan Pulau Pinang.

Ketika org cakap guna telefon dapat duit

sya gelak mcm nak pecah perut...

-

2014 kawan sya juga rakan Tentera

perkenal pada sya. Tapi sya mentah2

tolak sebab dalam otak saya cakap

*Hang

nak kencing sapa skot* 🤣🤣.

-

Tapi lastly Saudara saya pada tahun 2015

datang jumpa saya tunjuk bukti dia guna

telefon dapat duit, siap tunjuk akaun bank

dan kereta baru walhal dia juga pencen

askar mcm sya baru RM2300 sebulan

mana mungkin mampu beli *KIA CERATO

FULL SPEC NEW BRAND*

-

Maka saya pun mula berjinak2 nak tahu

kebenaran kisahnya dan alhamdulillah

dari kisah dongeng yg saya fikirkan kini

ianya menjadi nyata.

Anda nak saya bantu
0134704110
Zul Karnai Harun Ar Rashid
Pengendar Simkad Tone WoW Pulau Pinang
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/

No comments :