nuffnang1

.:)

Dec 9, 2018

SAMPAI BILA KITA NAK BERTAHAN DENGAN KERUGIAN SETIAP MALAM

Rungutan dari mulut rakan2 pasar malam bukan mereka sengaja reka atau sengaja merungut tapi itulah luahan ikhlas mereka...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...setiap hari catat kerugian peniaga pasar malam di Pulau Pinang.

Ada yang dah phobia bila saja petang, takut rugi lagi. Ada juga yang cakap "Kenapa tak cuti saja musim hujan ni".

Mudah melontarkan kata-kata. Jika kamu berniaga sorang diri atau bersama isteri boleh saja cuti sampai sebulan tapi bagaimana mereka yang menggajikan perkerja sampai 3 ke 4 orang. Kena cuti juga ker??..

Jika cuti macam mana perkerja nak cari duit...silap haribulan mereka lari dan anda yang akan susah nanti. Jadi mahu tak mahu, suka atau tidak kena juga tanggung kerugian selagi ada kemampuan...

Saya tak mahu berceloteh panjang lebar malam-malam ni...saya sekadar nak bantu semua rakan niaga pasar malam mencari.sumber pendapatan ke-2 atau pendapatan alternatif agar sedikit sebanyak dapat membantu anda dan saya ketika musim-musim hujan macam ni...

Perniagaan yang saya buat sekarang ni adalah perniagaan Simkad Tone WoW yang membayar gaji setiap bulan dengan bermodalkan RM10 sahaja...

Bagaimana cara bermula boleh whatsapp atau call saya...

0134704110
Zul Karnai Harun Ar Rashid
Pengedar SimKad Tone WoW Pulau Pinang

No comments :