nuffnang1

.:)

Sep 29, 2018

TONE WOW PULAU PINANG/ TONE PLUS

KITA MEGAH DGN USIA MUDA TAPI LUPA KITA AKAN DIMAMAH USIA, TONE WOW TONE PLUS JAWAPANYA

Dulu ketika usia 20an saya memang ckup gagah perkasa, sorang2 pun mampu pasang Khemah bihunsup saiz 20' X 21'...Enteng ja tu😁
-
Masuk usia 30an dan 40an masih mampu pasang payung saiz payung 4" tapi bila usia sya hampir 50an tenaga saya semakin mereput..penat menghambat akibat semakin lanjut usia.
-
Sebab itu saya terfikir, mampukah saya nanti ketika usia makin menginjak ke 50an dan keatas. Kalau tak berniaga tiada wang tapi kenapa saya tidak berusaha dgn cara lain yg lebih mudah.
-
Akhirnya jawapan yg saya cari telah saya temui iaitu dgn menggunakan *SimKad Tone Plus* sambil guna saya perkenalkan pada kawan dan sya terima gaji setiap bulan tanpa guna tenaga yg banyak...

Daftar Simkad Tone Plus
0134704110
Aree aka Zul Karnai
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/

No comments :