nuffnang1

.:)

Aug 14, 2018

PERINGATAN KHAS BUAT WARGA TENTERA..HANYA SIMKAD TONE PLUS MAMPU BANTU ANDA

Sebagai bekas tentera Malaysia yg sudah bersara hampir 10 tahun, ini nasihat saya. Yg nak ambil ikhtibar terima kasih, yg pandang sinis terpulang?

*Peringatan Khas Buat Rakan Seperjuangan Dlm ATM*
-
Setiap org dari kita mmg punyai impian utk kembangkan wang persaraan kita atau lebih tepat lagi nak bagi duit *Gratuiti dan Tabung* yg kita dapat beranak pinak.
-
Tapi jalan yg kita pilih mungkin salah dek terpengaruh dgn janji manis org2 yg tidak bertanggungjawab dengan memperkenalkan progaram2 *Skim Cepat Kaya* *Duduk saja dapat duit*
-
Tanpa usul periksa dan disebabkan kita baru dapat duit yg banyak kita terus join, mulanya dapat la sikit seminggu dua tapi masuk bulan ke-2 pelbagai alasan diberikan.
-
Akhirnya kita yg merana, duit pelaburan ribuan ringgit habis, menangis la kita tak berlagu dgn sejuta penyesalan.
-
Ini kisah pengalaman saya sendiri dan saya tulis sejujur jujurnya utk elakkan rakan-rakan seperjuangan terpedaya dan terpengaruh..
-
Bila saya dah pernah alaminya maka harap rakan seperjuangan alert dan kalau nak menambah pendapatan hubungi saya kerana saya adalah pengedar simkad Tone Plus dan inilah program yg tidak menipu dan benar.
-
Modal serendah RM98 tapi anda bayarlah sesuka hati sbb saya memang ikhlas nak bantu anda, perniagaan saya berasaskan Model perniagaan Rasulullah..sya akan ceritakan harga modal dan anda bayar lah ikut suka anda.
-
Simkad Tone Plus ni adalah sekeping simkad yg sama macam telco anda guna sekarang tapi faedah dan ganjaran luarbiasa. Anda akan dibayar sehingga pencen dan boleh diwariskan ..
-
Jika anda kurang jelas jangan malu2 hubungi saya ..
0134704110
Ex Sjn
Zul Karnai
Kor Kesihatan DiRaja
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

#KaizenSquadTPGrup
Penang BAse

No comments :