nuffnang1

.:)

Aug 8, 2018

ADAPTASI CARA RASULULLAH BERNIAGA DENGAN SIMKAD TONE PLUS

Anda letak harga untuk bayar berapa simkad Tone Plus kerana saya ikut cara Rasulullah berniaga..

Sifat terpuji baginda Nabi Muhammad SAW amat menarik perhatian saya, sejak sekian lama saya berniaga entah kenapa baru hari ini Allah gerakan hati saya untuk mencari artikel bagaimana Rasulullah berniaga dan mampu mencapai kejayaan.

Mungkin juga Allah nak uji saya dan nak tengok kesabaran saya bagaimana berfikir secara perniagaan orang Islam..

SIMKAD TONE PLUS HARGA MODAL DAN HARGA AHLI RM78. SAYA BERI ANDA LETAK SENDIRI BERAPA NAK BAYAR PADA SAYA...sama-sama kita untung.

Akhlak mulia Rasulullah memang tidak boleh dipertikaikan lagi, senyuman baginda adalah "Brand" yang tidak mampu dilabel oleh sesiapa dan tak perlu kita cari brand yang terkenal, memadailah brand itu hanya dengan SENYUMAN.

Saya cuba meniru gaya Rasulullah berurus niaga, baginda membeli barang seperti biasa tetapi berniaga cara luar biasa dan tidak seperti peniaga lain yang meletakkan harga yang tinggi dalam urusan jual beli.

Baginda akan memberitahu harga modal kepada pembeli dan terpulanglah kepada pembeli untuk meletakkan harga untuk mereka beli..

Saya menjual simkad tone plus, harga ahli syarikat tetapkan adalah RM78. Harga ahli baru adalah RM98 tapi saya mahu anda sendiri yang letakkan harga berapa anda nak bayar..Ikhlas saya nak ikut cara Rasulullah.

Baginda tidak pernah bertengkar dalam urusan jual beli, sifat terpuji dalam urusan jual beli Rasulullah amat dikagumi kerana itulah Baginda amat disenangi oleh semua orang dan segala urusan jual beli berjalan lancar tanpa ada sebarang masalah...Alhamdulillah.

Sebelum saya akhiri artikel saya pada kali ini, izinkan saya bantu anda. Perniagaan simkad tone plus yang saya jalankan bukan berpaksikan keuntungan kewangan semata-mata kerana saya mencari keuntungan akhirat...

Justeru itu berilah peluang kepada diri anda untuk berubah juga berilah peluang kepada diri saya sendiri untuk membantu anda dan sama-sama kita bantu orang lain juga...

kita cari kekayaan untuk membantu orang Islam lain, bila kita ada duit Insha Allah mudah dan senang untuk kita membeli makanan bagi disumbangkan kepada Asnaf yang memerlukan..

Jika anda nak daftar simkad Tone Plus yang beri segala faedah dan dibayar gaji setiap bulan...anda sendiri letak harga macam saya tulis diatas..

Whatsaap saya di
0134704110
Aree aka Zul Karnai
KaizenSquadTPGrup
Penang BAse
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

No comments :